Performancing Metrics

۵۰ کیلوگرم مرفین در شرق استان تهران کشف شد | اتاق خبر
کد خبر: 331242
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1395 - 00:14
شرق استان تهران-فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با انجام عملیات های اطلاعاتی و پلیسی، موفق به کشف ۵۰ کیلوگرم مرفین در بازرسی از یک کامیونت شد.

اتاق خبر: سرهنگ عبدالرضا ناظری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت روزهای اخیر پلیس شرق استان تهران در برخورد با فعالان حوزه مواد مخدر اظهار داشت: پلیس شرق استان تهران از تمامی ظرفیت های لازم برای برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر استفاده می کند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: امروز دشمن سرمایه گذاری فراوانی را در حوزه مواد مخدر انجام داده و پلیس با تلاش شبانه روزی می کوشد تا در برابر توزیع و فروش مواد افیونی بیاستد.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی روزهای اخیر نیز موفقیت های پلیس شرق استان تهران در برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر نشان دهنده عزم پلیس در این عرصه است.

سرهنگ ناظری با اشاره به کشف محموله ۵۰ کیلوگرمی مرفین در شرق استان تهران عنوان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با انجام عملیات های اطلاعاتی و پلیسی، موفق به کشف ۵۰ کیلوگرم مرفین در بازرسی از یک کامیونت شد.

وی گفت: این کامیونت که در محور امام رضا(ع) تردد می کرد، طی عملیاتی ویژه توسط پلیس شرق استان تهران متوقف و مواد مخدر جاسازی شده در این وسیله کشف و ضبط شد.

وی تأکید کرد: دو نفر در جریان این عملیات دستگیر و مواد افیونی، یک قبضه اسلحه شکاری و ۱۰ عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید