Performancing Metrics

عباس غزالی با بازیگر فیلم «سوپراستار» همبازی شد | اتاق خبر
کد خبر: 331416
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 05:04
مشغول بازی در اپیزودی هستم قرار است در ماه مبارک رمضان پخش می شود نام این سریال چرخ فلک است که با 15 داستان در حال ساخت است.

به گزارش اتاق خبر، عباس غزالی در  خصوص فعالیت جدید خود گفت: مشغول بازی در اپیزودی در سریال «چرخ فلک» هستم که قرار است در ماه مبارک رمضان پخش شود. این سریال با 15 داستان در حال ساخت است که  هر داستان در دو قسمت روایت می‌شود.  

وی افزود: سریال مناسبتی «چرخ فلک» را عزیز الله حمیدنژاد و بهرام عظیم‌پور کارگردانی می‌کنند و کارگردانی اپیزودی که من بازی م‌ کنم را عزیز الله حمید نژاد به عهده دارد. این مجموعه با قلم علیرضا طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی مجید مولایی برای شبکه سوم سیما آماده می‌شود.

بازیگر سریال «مادرانه» درخصوص نقش خود اظهار داشت: نقش متفاوتی را ایفا میکنم و تاکنون چنین نقشی را بازی نکردم. به نظرم کاراکتر  سهراب شخصیتی معمولی است بیشتر از این نمی‌توانم دربار آن توضیح دهم چراکه قصه مشخص می‌شود.
 
غزالی خاطر نشان کرد : در این اپیزود مریم بوبانی، مینا جعغر زاده و فتانه ملک محمدی با من همبازی هستند.
 
گفتنی است؛ محتوای این اثر در ارتباط با بحث تاثیراتی است که افراد در زندگی روی هم می‌گذارند و نتایج اعمالشان به خودشان برمی‌گردد. این پروژه در زمره تولیدات سنگین تلویزیونی است که حدود ۱۰۰ بازیگر به ایفای نقش خواهند پرداخت. در این بین چهره‌های شاخص بسیاری از تلویزیون و سینما حضور دارند.

مرجع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
 

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید