Performancing Metrics

ضرورت دارد تا در مرحله دوم انتخابات نیز مردم حضور پرشور داشته باشند | اتاق خبر
کد خبر: 331506
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 11:50
یک عضو مجمع زنان اصلاح طلب گفت: اگر مشارکت مردمی در مرحله دوم انتخابات مجلس مانند مرحله اول بالا باشد اصلاح طلبان برای پیروزی شانس فراوانی دارند.

اتاق خبر:مرجان کاووسی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مرحله دوم مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: ضرورت دارد تا در مرحله دوم انتخابات نیز مردم حضور پرشور داشته باشند و این مهم به دلیل بلوغ سیاسی و آگاهی قابل توجهی که در شهروندان دیده می شود، حتماً عملی خواهد شد.

وی با تأکید بر قدرت رسانه های مجازی و اجتماعی در فراخواندن و تشویق مردم به حضور در پای صندوق های اخذ رأی گفت: رسانه های مجازی و اجتماعی می توانند همچون مرحله نخست انتخابات، جریان لازم را برای حضور مجدد مردم در پای صندوق های اخذ رأی ایجاد کنند و درخواست احزاب و گروه های سیاسی برای حضور مردم نیز قطعاً در بالا بردن میزان مشارکت تأثیرگذار خواهد بود.

این عضو مجمع زنان اصلاح طلب با اشاره به پیروزی قابل توجه اصلاح طلبان در مرحله نخست انتخابات مجلس دهم، تکرار این موفقیت را در مرحله دوم نیز ممکن دانست و گفت: اگر مشارکت مردمی در مرحله دوم انتخابات مجلس مانند مرحله اول بالا باشد، اصلاح طلبان برای پیروزی شانس فراوانی دارند.

کاووسی در پایان با بیان اینکه جریان اصلاحات برای مجلس دهم برنامه های خود را تدوین کرده و جهت گیری های کلی را در این زمینه مشخص نموده است، اظهار کرد: تقویت و هم افزایش رکن نظارتی و قانون گذاری در مجلس دهم و در عین حال همراهی با برنامه های دولت یکی از برنامه های کلی اصلاح طلبان در مجلس آینده خواهد بود و البته تقویت بعد نظات مجلس به معنای کارشکنی در برنامه های دولت نبوده و بیشتر در جهت افزایش کارآیی استراتژی های دولت اعتدال برای پیشبرد امور کشور خواهد بود.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید