Performancing Metrics

مخالفت‌ها با برجام برای انتخابات ۹۶ است، نه محض رضای خدا | اتاق خبر
کد خبر: 331539
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 13:59
وزیر پست دولت آیت‌الله هاشمی گفت: افرادی که به بهانه برجام و توافق هسته ای با دولت روحانی به مخالفت می پردازند، اصل هدف شان نه برای خیرخواهی برای مردم و انتقاد از یک موضوع خاص، بلکه برای سیاه نمایی علیه دولت و بهره برداری از این پروژه در انتخابات ریاست جم

اتاق خبر: سیدمحمد غرضی ، با اشاره به تحرکات اخیر مخالفان دولت تدبیر و امید به بهانه برجام و توافق هسته‌ای، اظهار داشت: کشور ایران امروز یکی از قدرت‌های بلانظیر در غرب آسیاست و البته این قدرت به مناسبت ظهور انقلاب اسلامی و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

او افزود: برجام و توافق هسته ای ایران با گروه ۱+۵ یکی از نتایج قدرت بالای نظام است و اصولا قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران نتایج متنوعی برای کشور حاصل کرده که شاید نتوان در فرصت اندک به تمام آنها اشاره کرد.

برجام یک دستاورد ملی است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ با انتقاد از مخالفت‌های غیر اصولی با برجام و توافق هسته‌ای که توسط برخی مخالفان دولت روحانی صورت می‌گیرد، گفت:‌ این که یک دستاورد بزرگ ملی مانند توافق هسته‌ای را منحصر به دولت روحانی کرده و سپس از آن انتقاد شود، کار درستی نیست، چراکه برجام یک دستاورد ملی است که به پشتوانه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران تحقق یافته است.

او افزود:‌ برجام و توافق هسته‌ای نتیجه اقتدار سیاسی ملت ایران است که در طول سال‌های انقلاب اسلامی پای آن ایستاده و به آرمان‌های این انقلاب وفادار مانده‌اند.

غرضی گفت: مخالفت‌هایی که در شرایط کنونی به دولت روحانی و مثلا بحث برجام و توافق هسته‌ای می‌شود، محض رضای خدا نبوده و خیر ملت در آن نیست.

مخالفت ها با برجام برای کسب قدرت در انتخابات ۹۶ است

او تاکید کرد: افرادی که به بهانه برجام و توافق هسته‌ای با دولت روحانی به مخالفت می‌پردازند، اصل هدف‌شان نه برای خیرخواهی برای مردم و انتقاد از یک موضوع خاص، بلکه برای سیاه‌نمایی علیه دولت و بهره برداری از این پروژه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ است؛ یعنی طالب قدرت هستند.

وزیر پیشین پست تلگراف و تلفن در توصیه به افرادی که بدون لحاظ منافع ملی با برجام و توافق هسته‌ای مخالفت می‌کنند، گفت: این افراد باید توجه کنند که آن چه ماندگار است،‌ قدرت ملی و امید مردم به نظام جمهوری اسلامی است که با این اقدامات آنها و سیاه‌نمایی‌هایی که علیه دولت می‌کنند، در معرض آسیب قرار می‌گیرد.

وظیفه رییس‌جمهور اجرای برجام ۲ است

این فعال سیاسی-اجتماعی با اشاره به طرح برجام ۲ از سوی رئیس جمهور برای اصلاح اوضاع داخلی کشور از جمله بحث اقتصادی در سال ۹۵، گفت: وظیفه دولت همین اصلاح اوضاع داخلی و سر و سامان دادن به وضع اقتصادی کشور است.

عده‌ای با مخالفت‌های بی‌مورد روند پیشرفت کشور را کند می‌کنند

وزیر دولت آیت‌الله هاشمی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای با مخالفت‌های بی‌مورد با هر چیزی و حاشیه‌سازی، توان سیاسی کشور را صرف امور بی‌فایده کرده و روند پیشرفت کشور را کند می‌کنند.

روحانی رضایت‌مندی عامه را بر رضایت خاصه ترجیح دهد

غرضی اضافه کرد: البته دولت آقای روحانی هم باید تلاش کند بدون توجه به حواشی و با تمام توان، به اصلاح اوضاع داخلی از جمله بحث اقتصادی پرداخته و رضایتمندی عامه را بر رضایت خاصه ترجیح دهد، چرا که در غیر این صورت مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید