Performancing Metrics

بنتلی کانتیننتال جی‌تی ۲۰۱۷ + عکس | اتاق خبر
کد خبر: 331580
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 21:09
بنتلی کانتیننتال جی‌تی ۲۰۱۷ با ثبت حداکثر سرعت ۲۰۶ مایل بر ساعت ( ۳۳۱ کیلومتر بر ساعت ) یک خودرو لوکس پرقدرت و البته سریع‌ترین خودرو تاریخ این شرکت را رقم زد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اخبار خودرو ، بنتلی کانتیننتال جی‌تی ۲۰۱۷ با ثبت حداکثر سرعت ۲۰۶ مایل بر ساعت ( ۳۳۱ کیلومتر بر ساعت ) یک خودرو لوکس پرقدرت و البته سریع‌ترین خودرو تاریخ این شرکت را رقم زد.

Bentley-Continental_GT_Speed_Black_Edition_2017_1024x768_wallpaper_01

کانتیننتال جی‌تی جدید از مزایای یک پیشرانه‌ی ۶٫۰ لیتری توئین توربو شارژ ۱۲ سلیندر W شکل بهره‌مند است که ۷ اسب‌بخار نسبت به گذشته قوی‌تر شده  و در یک جهش پر رنگ، ۱۵ پوند فوت گشتاور بیش‌تری تولید می‌شود. این نیروگاه عظیم به اندازه‌‌ی کافی است تا توانی به اندازه ۶۳۳ اسب بخار و ۶۲۰ پوند فوت گشتاور تولید کند و این کوپه سنگین اما لوکس را تنها در عرض ۳٫۹ ثانیه از حالت توفق کامل به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

کنتیننتال در استفاده از فیبرکربن بسیار دست و دلباز بوده. صندلی‌ها و کنسول وسط در بلک ادیشن با روکشی از چرم ویژه‌ی رمولینز عرضه می‌شود که در چهار طیف رنگ قابل انتخاب است. دوخت و دیزاین مشابهی در روکش درب  استفاده شده که در تلفیقی با دوخت الماس‌گونه‌ی چرم به کار رفته، دل هر ببینده‌ای را به دست می‌اورد.

بنتلی در حال حاضر پذیرش سفارشات برای این مدل را آغار کرده و نخستین محموله از آن در همین تابستان تحویل داده خواهد شد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید