Performancing Metrics

۴ محور مذاکرات امروز وزرای نفت ایران و هند | اتاق خبر
کد خبر: 331588
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 16:20
تسنیم نوشت:وزیر نفت و گاز طبیعی هند قرار است با حضور در وزارت نفت ایران جلسه ای با وزیر نفت ایران داشته باشد که در این جلسه ۴ محور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اتاق خبر - «دارمندرا پرادهان» وزیر نفت و گاز طبیعی هند امروز در رأس یک هیئت بلند پایه از نمایندگان بخش خصوصی این کشور به تهران وارد می شود تا جلساتی با وزیر نفت، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی ایران داشته باشد.

همچنین قرار است جلساتی در اتاق بازرگانی ایران و تهران با حضور این هیئت هندی برگزار شود تا در خصوص محورهای توسعه همکاری های دو کشور با محوریت فعالیت بخش خصوصی تبادل نظر شود.

وزیر نفت و گاز طبیعی هند قرار است با حضور در وزارت نفت ایران جلسه ای با وزیر نفت ایران داشته باشد. در این جلسه 4 محور مورد بررسی قرار خواهد گرفت که عبارت از تمایل هند برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران، حضور شرکت های هندی در توسعه میدان فرزاد B و تعیین تکلیف قراردادهای همکاری در این زمینه، افزایش خرید نفت از ایران و دستیابی به راهکاری عملی برای تسویه بدهی های نفتی هند است.

این عضو کابینه دولت هند قرار است فردا در سفری به چابهار از محل احداث پتروشیمی از سوی شرکتهای هندی برای تولید کود شیمیایی بازدید می کند.

94110

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید