Performancing Metrics

بوستان‌های غرب تهران به کفپوش استاندارد مجهز شد | اتاق خبر
کد خبر: 331625
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 18:50
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۵ گفت: به منظور زیباسازی و ایمن سازی فضاهای بازی کودکان، بوستان‌های غرب تهران به کفپوش ایمنی استاندارد مجهز شد.

اتاق خبر:رضا مددی، معاون امورشهری و محیط زیست منطقه 5 با بیان اینکه طرح نصب کفپوش پلاستیکی در بوستان‌ها و فضای بازی کودکان در حال اجرا است، افزود: در حال حاضر منطقه دارای بیش از200بوستان است که این بوستان‌ها با نصب کفپوش ایمنی برای بازی کودکان استاندارد سازی شده است.

 وی با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی کودکان این طرح در بوستان‌های دارای زمین بازی اجرا شد، گفت: براساس برنامه ریزی شده بوستان‌هایی که جدید احداث شده با نصب کفپوش استاندارد و ایمن سازی شد.

مددی ایجاد آرامش خاطر در خانواده‌ها و افزایش رضایتمندی شهروندان را اهداف این طرح برشمرد و ادامه داد: کفپوش‌های جدید نسبت به نوع معمولی آن دارای قابلیت انعطاف پذیری، استحکام و مقاومت بیشتری هستند که با این اقدام تمامی زمین‌های بازی کودکان در بوستان‌های شهری منطقه ۵ ایمن سازی می‌شود.

 بر اساس گزارش سایت تهران سما، معاون امورشهری محیط زیست ایمن سازی و نصب کفپوش در بوستان‌های منطقه را از برنامه‌های پیش بینی شده برشمرد و گفت: نصب مجموعه بازی کودکان استاندارد، مبلمان شهری، وسایل ورزشی وبازی کودکان و.... تجهیز شده است.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید