Performancing Metrics

فرمانده جدید انتظامی مشهد معرفی شد | اتاق خبر
کد خبر: 331643
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 20:08
طی مراسمی سرهنگ محمد بوستانی به عنوان فرماندهی انتظامی جدید مشهد معرفی و منصوب شد.

اتاق خبر:صبح شنبه طی مراسمی که با حضور مسئولان انتظامی خراسان رضوی در مجتمع فرهنگی و آموزشی سجاد برگزار شد سرهنگ محمد بوستانی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی مشهد معرفی شد و همچنین از زحمات سرهنگ حجت نیک مرام فرمانده سابق نیروی انتظامی مشهد قدردانی به عمل آمد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی مشهد در این مراسم اظهار کرد: با قطب‌نمای بصیرت باید مسیر درست را تشخیص داده و در  این مسیر گام برداریم.

سرهنگ حجت نیک مرام ادامه داد: واژگان امنیت، دفاع از حق و عدالت، مرزداری، امر به ‌معروف و نهی از منکر و مقابله با ستمگر در مکتب اسلام همواره مورد توجه قرار دارد.

وی با تشکر از همراهی و حمایت مردم مشهد با خدمتگزاران نیروی انتظامی عنوان کرد: مردم شریف مشهد با تعامل شرایطی را به وجود آوردند تا باعث رخ دادن کارنامه درخشان همکاران بنده در فرماندهی انتظامی مشهد شود.

فرمانده سابق نیروی انتظامی مشهد تصریح کرد: همه مأموریت‌های ما با حمایت‌های دستگاه قضایی و اجرای قوانین رخ داد، ضمن اینکه در مقاطع مختلف برای مقابله با برهم زنندگان نظم عمومی همه بخش‌های قضایی به‌صورت خاص از نیروی انتظامی در تأمین امنیت مردم حمایت کردند.

وی خاطرنشان کرد: قبول مسئولیت در شهرستان مشهد برای وجهه اجتماعی و جایگاه نیست بلکه برای عشق به زائرین امام رضا (ع) است و خوشحالم که توفیق این مسئولیت ارزشمند را بر عهده داشتم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید