Performancing Metrics

خروج صنف کشبافان از مرکز شهر | اتاق خبر
کد خبر: 331657
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 21:35
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه صنف کشبافان حداکثر تا پایان سال ۹۵ اجازه حضور در مرکز شهر را دارند.

اتاق خبر: رضا قدیمی در خصوص انتقال کشبافان از منطقه ۱۲ گفت: این صنف جز تولیدکنندگان پوشاک محسوب می شوند و در شهر تهران ۲ هزار تولید کننده کشباف داریم. کشبافان حداکثر تا پایان سال ۹۵ اجازه حضور در مرکز شهر را دارند که براساس زمان بندی ها باید گروه اول در  ۳ ماهه اول، گروه دوم در ۳ ماهه دوم و گروه سوم در ۳ ماهه نیمه دوم سال ۹۵ باید از منطقه ۱۲ خارج شوند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه در صورت تامین منابع طبق برنامه ها این صنف از مرکز پایتخت خارج می شوند، افزود: تمامی تسهیلات و امکانات لازم برای جابجایی و حتی فراتر از مسئولیت های شهرداری تهران را برای ا
فراد این صنف مهیا کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت زمین هایی با مبلغ متری ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومانی را در اختیار این افراد قرار داده ایم، تصریح کرد: این صنف نیز به شهرک های غرب و شرق تهران انتقال می یابند.  

قدیمی با تاکید بر اینکه صنف کشبافان حتی پول زمین ها را نیز می توانند به اقساط پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: حتی در ساخت هم به این افراد کمک می کنیم که این موضوع براساس دستور شهردار تهران است که گفته به خارج شدن اصناف از شهر تهران کمک کنید، اما به آنها مهلت بیش از موعد مقرر ندهید. 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید