Performancing Metrics

تساوی پرگل آرسنال و وستهام به سود سایر مدعیان لیگ جزیره | اتاق خبر
کد خبر: 331724
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 22:48
آرسنال و وستهام در اولین دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر به تساوی پرگل 3 بر 3 رضایت دادند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در اولین دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر، آرسنال در خانه وستهام مهمان این تیم بود و با تساوی 3 – 3 متوقف شد.

در این دیدار پرگل ابتدا مسوت اوزیل در دقیقه 18 گل زده و تیمش را پیش انداخت تا آرسنال که چند هفته ای است روی فرم خوب خود آمده در آپتون پارک از حریف خود پیش بیفتد. آرسنال در ادامه و در دقیقه 35 به گل دوم هم رسید. روی پاس پشت دفاع تماشایی ایووبی، این بار الکسیس سانچس در برابر آدریان قرار گرفت و با یک ضربه حساب شده، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

اما وستهام در ادامه به خوبی واکنش نشان داد و با هت تریک اندی کارول و گل‌های دقایق 44، 46 و 52 او به بازی بازگشت. هر چند وستهامی‌ها توسط پایه گل دیگری به ثمر رساندند که از دید قاضی میدان پیش از آن، کارول روی اوسپینا خطا کرده بود.

آرسنال در دقیقه 70 به گل تساوی رسید. لورن کوشینلی پیش تاخته در این دقیقه گلزنی کرد تا این دیدار با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد که به سود هیچ کدام نبود. آرسنال با این نتیحه در رده سوم و وستهام نیز در رده ششم جدول باقی ماندند و منتظر بقیه دیدارهای هفته خواهند بود که امروز و فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید