Performancing Metrics

عربستان بزرگترين تهديد براي امنيت منطقه است | اتاق خبر
کد خبر: 331736
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395 - 23:45
پايگاه خبري هندي:
پايگاه خبري «ترانس ايشيا نيوز» هند روز شنبه با انتشار مطلبي ،عربستان سعودي را بزرگترين تهديد صلح و امنيت منطقه دانست و نوشت:دخالت هاي عربستان سعودي در كشورهاي منطقه بعد از بيداري اسلامي در كشورهاي عربي به شدت افزايش يافته است .

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ايرنا، پايگاه «ترانس ايشيا نيوز» »در ادامه اين مطلب اضافه كرد:عربستان سعودي سعي مي كند با پول و با ارتكاب جنايات مختلف به اهداف خود در كشورهايي مانند بحرين ،مصر،سوريه و يمن دست يابد.

دربخش ديگري از اين مطلب آمده است سياست پرحاشيه عربستان سعودي درمنطقه كمتر به ايران ارتباط دارد و بيشتر با هدف عقب راندن نيروهاي دموكراتيك در كشورهايي مانند بحرين ،مصر و يمن صورت مي گيرد.

به نوشته اين پايگاه خبري ،عربستان به دليل حمايت غرب به خصوص امريكا و انگليس نه تنها از گروههاي تروريستي به طور اشكار حمايت مي كند بلكه اقدام به حمله به كشورهاي منطقه و كشتار هزاران نفر در يمن و سوريه مي كند.

نويسنده اين مطلب درادامه اضافه كرد در نتيجه جنگ يمن بيش از شش هزار نفر از افراد بيگناه يمن كشته شدند.

درادامه اين مطلب آمده است جنايات عربستان در كشورهاي مختلف ازجمله يمن و سوريه با واكنش مناسب سازمان هاي بين المللي مواجه نشده است .

اين پايگاه خبري با اشاره به حمايت امريكا از عربستان نوشت هم اكنون عربستان به بازار پرسودي براي فروش سلاح هاي امريكايي تبديل شده است .

درپايان اين مطلب آمده است:عربستان سعودي بدون كمك نظامي خارجي قادر به اجراي اهداف خود در منطقه نيست .

انتهای پیام/
کد: 94108
نظرات
ADS
ADS
پربازدید