Performancing Metrics

۴۰۰راننده تجلیل شدند | اتاق خبر
کد خبر: 331743
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 00:16
دومین مراسم تجلیل از رانندگان نمونه شهرداری تهران با حضور مدیران شهری برگزار شد.

اتاق خبر: در این مراسم که شب گذشته (بیستم فروردین) در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد، از ۴۰۰ راننده نمونه شرکت خودرو سرویس شهر، شاغل در مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها و ادارات شهرداری تهران تقدیر شد.

در این آیین، علاوه بر اجرای برنامه توسط گروه‌های مختلف هنری و موسیقی، گروه نمایشی «جناب‌خان» برای اولین بار به اجرای برنامه زنده روی استیج پرداخت. برنامه‌ای که با استقبال زیادی از سوی حاضران روبرو شد.

ابوذر مختاری، مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر در سخنرانی کوتاه خود در این مراسم، گفت: «ما بیش از ۶ هزار همکار راننده در شرکت خودرو سرویس شهر داریم و به معنای حقیقی کلمه، این مجموعه را یک خانواده بزرگ  و صمیمی می‌دانیم. در طول مدت فعالیت‌مان نیز سعی کرده‌ایم برنامه‌‌های منسجم و مناسبی را در حوزه رفاهی این عزیزان و خانواده گرانقدرشان داشته باشیم و افتتاح فروشگاه و مرکز خدمات خودرویی سفیران که ویژه خدمت رسانی به رانندگان پرتلاش شهرداری تهران است، در همین چارچوب انجام شده است.»

وی با اشاره به رونمایی از کارت خدمات رفاهی رانندگان و تحقق دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ۹۴، به مهمترین برنامه‌های سال جدید پرداخت و تصریح کرد: «یکی از مهمترین برنامه‌هایی که برای سال جدید پیگیر آن هستیم، موضوع تعاونی مسکن برای رانندگان است که امیدواریم با توجه به سنگینی این پروژه، بتوانیم قدم به قدم آن را هم محقق کنیم.»

مختاری اهمیت توجه به خانواده را یادآور شد و افزود: «هر فعالیتی که در عرصه‌های مختلف صورت می‌گیرد پشتوانه‌ای مهم دارد که کمتر به آن توجه می‌شود و آن «خانواده» است. زنانی که با تلاش برای گرم نگه داشتن کانون خانواده نقشی پررنگ در آرامش خاطر همسران‌شان و در نهایت پیشبرد فعالیت‌ها دارند و باید قدردان و سپاسگزار ایشان بود.»

در این مراسم که ۱۸۰۰ نفر از خانواده رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر حضور داشتند، گروه موسیقی سون، گروه بین‌المللی اسوه و گروه‌های نمایشی فیتیله‌ای‌ها و جناب‌خان نیز به اجرای برنامه پرداختند.

پایان بخش این برنامه نیز اجرای استند آپ کمدی توسط حسن ریوندی، هنرمند کشورمان بود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید