Performancing Metrics

می توانستیم 3-4 گل بزنیم | اتاق خبر
کد خبر: 331773
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 07:41
منصوریان:
علیرضا منصوریان پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت ما می‌توانستیم بازی را با 4-3 گل برنده شویم ولی در جایی که نتیجه بازی 2 بر یک بود ممکن بود پیروزی را از دست بدهیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ورزش سه، علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش دد برابر پدیده مشهد در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

روش تمریناتمان را عوض کردیم
پس از عید روش تمریناتمان را عوض کردیم و روی خط جلو و عقب‌مان به طور اختصاصی کار کردیم و خوشحالیم این مسئله جواب داد. تنها مشکل فشار بیش از حدی بود که به تیم وارد می‌شد. خیلی خوب تمرین کردیم. به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم می‌دانستیم با تیمی بازی می‌کنیم که 7 مسابقه شکست نخورده است.

می توانستیم 3-2 گل بزنیم
تمام بازی‌های حریف را زیر نظر داشتیم و تیم آنالیزمان هم به خوبی حریفان را بررسی می‌کند. این یکی از دلایل موفقیت ما است. در نیمه اول به خواسته‌مان رسیدیم و فوق‌‌العاده کار کردیم و پدیده هم بازیکنان بسیار خوبی داشت اما ما می‌توانستیم بازی را با 4-3 گل برنده شویم ولی در جایی که نتیجه بازی 2 بر یک بود ممکن بود پیروزی را از دست بدهیم.

برد تقدیم به دو گروه
این برد را به دو گروه تقدیم می‌کنم اول به خانواده مرحوم دارستانی که جای او روی نیمکت‌مان همچنان پارچه مشکلی می‌اندازیم و سپس به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

مشکلات مالی سرمان آوار می شد
دیروز از دو منظر برایم روز بسیار سختی بود. مسئله اول فرا رسیدن سالروز چهلم اکبر دارستانی بود و مسئله دوم هم این بود که مشکلات مالی به صورت پیاپی روی سرمان آوار می‌شد. وقتی مشکلات مالی به طور مداوم در حال افزایش است جمع‌ کردن این مسئله کار سختی خواهد شد. جمله‌ای از پدرم همیشه آویزه گوش من است. اینکه اگر کسی به تو نمک داد نمکدان را نشکن. وقتی به عقب نگاه می‌کنم و یاد خرداد سال گذشته می‌‌افتم به این نتیجه می‌رسم که نفت پله‌ای برای رسیدن من به اوجی شد که دنبالش هستم. نمک این تیم دستم است و مراقبش هستم.

به یاری ما بشتابند
البته از گله‌ای که دارم عقب نمی‌نشینم. چندی پیش گفتم خواهش می‌کنم مسئولان نفت امتیاز این تیم را واگذار نکنند اما حالا می‌گویم اگر می‌توانند با این شرایط تا پس فردا نفت را بفروشند. اگر دستور دارند تا سه روز دیگر با محوریت نفت باشگاه را واگذار کنند چرا که ما مشکلات زیادی داریم. می‌توان با برگزاری یک مناقصه این هدف را عملی کرد اما اگر بنای‌شان به حفظ امتیاز تیم است به یاری ما بشتابند.

کماندو شده ام
برای وزیر نفت احترام قائلم چرا که او در دو سه برهه تأثیر مستقیمی در کشور ما داشته است. از آنهایی که گزیده صحبت‌ها را پیش وزیر می‌برند درخواست می‌کنم این بخش صحبت‌های من را به او انتقال دهند که اگر هدف‌شان به واگذاری امتیاز است این کار را طی چند روز آینده انجام دهند و اگر هم می‌خواهند نفت را حفظ کنند حداقل اقداماتی در راستای سرپا نگه داشتن آن انجام دهند. در این شرایط ما خیلی اذیت می‌شویم. اگر یک مربی برای آب دیده شدن نیاز به حضور 10 ساله در دانشگاهی را  داشت من در این 365 روز این 10 سال را پشت سر گذاشتم و اکنون کماندو شده‌‌ام و به عنوان یک مربی شبیه کماندوها هستم.

در امر داوری ورود نمی کنم
در این مورد صحبت نمی‌کنم. چه تیمم برنده باشد و چه بازنده سعی می‌کنم در امر داوری ورود نکنم. داورهای جوان در حال ورود به فوتبال و با تجربه شدن هستند. در این شرایط وضع داوری ما در آینده خوب خواهد شد ولی بر خلاف نظر مهاجری من در مورد اینکه او می‌گوید سوت‌های داور به سود ما بوده نظر عکس آن را دارم.  البته در صحنه پنالتی معتقدم که سیامک کوروشی کارتی که گرفت درست بود چرا که اعتراض حد خودش را دارد. همانطور که ما داور را به نشست خبری نمی‌آوریم تا در مورد مربی نظر فنی بدهند ما هم نباید زیاد در مسائل داوری ورود کنیم.

باین پیروزی لذت بخش است
من مدل جام حذفی را در مسابقات انتهایی تیم‌مان در لیگ برتر آوردم. در دیدار مقابل پدیده مرحله یک شصت و چهارم نهایی را پشت سر گذاشتیم و حالا به دیدار یک سی و دوم نهایی مقابل استقلال خوزستان رسیدیم. 6 بازی سخت داریم که برایمان حکم فینال را دارد. امروز عبدالله ویسی را در ورزشگاه دیدم. آنها هم در کورس هستند پس آنها می‌خواهند از امتیاز میزبانی بهره ببرند. ما بازی به بازی نگاه می‌کنیم و فعلا فضای اینکه چطور سهمیه بگیریم را نخواستیم برای خودمان ترسیم کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم.امروز برنده شدیم و واقعا این پیروزی‌ها در روزهای سخت لذت‌بخش است.

در ایران مسئله انتقال برعکس است
نه تنها بیرانوند بلکه ما بازیکنان دیگری مثل وحید امیری در اندازه‌های لژیونر شدن داریم. بیرانوند در نیم‌فصل یک مشتری ترکیه‌ای داشت که دو بازیکن دیگر ما هم چنین پیشنهادهایی داشتند. طبیعی است که بیرانوندکه یکی از دروازه‌بان‌های عالی این روزهای ایران است با پیشنهاداتی روبه‌رو شود. این پیشنهادها می‌تواند از کشورهای حوزه خلیج فارس تا اروپا باشد. من به این بازیکن گفته‌ام قانع نباشد و به این فکر نکند که با گرفتن یک پول زیاد در جاده صاف حرکت کند. بلکه او باید یک مسیر پیشرفت با مسیری که شیب رو به بالا دارد انتخاب کند. چرا که با یک ریکاوری روحی می‌تواند به موفقیت‌هایی برسد. البته رسما به باشگاه ما پیشنهادی داده نشده است. می‌دانید در ایران رسمی اینطور است که اول پیشنهاد را به بازیکن می‌دهند و سپس باشگاه در جریان قرار می‌گیرد و این مسئله برعکس است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید