Performancing Metrics

بینگ بهترین موتور جستجو برای توسعه دهندگان | اتاق خبر
کد خبر: 331802
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 09:50
حتما با شنیدن عبارت موتور جستجو به سرعت نام گوگل در ذهن شما تداعی می‌شود. اما این شرایط برای یک توسعه‌دهنده یا برنامه‌نویس حرفه‌ای که روزانه بارها و بارها به دنبال بهترین راه برای انجام کارهای ویژه است کمی فرق می‌کند.

اتاق خبر - به همین دلیل از بینگ به عنوان بهترین موتور جستجو برای توسعه‌دهندگان نام‌ برده می‌شود. شاید نام موتورهای جستجوی مختلفی به گوش شما خورده باشد. از گوگل و یاهو گرفته تا بینگ و آلتاویستا، همه و همه به عنوان ابزاری برای ارائه بهترین نتایج جستجو برای شما، کاربرد دارند.

اما در حالی که گوگل در بین دیگر موتورهای جستجو محبوبیت بیشتری دارد و بیشتر کاربران از این موتور جستجو کمک می‌گیرند، شرایط برای توسعه دهندگان و برنامه‌نویس ها فرق می‌کند.

همیشه توسعه‌دهندگان به سراغ Stack Overflow یا Mozilla Developer NetWork می‌روند غافل از اینکه موتور جستجوی بینگ مایکروسافت از نظر اجرای مستقیم کد در نتایج جستجو به مراتب عملکرد بهتری دارد.

ادیتور بینگ

به لطف همکاری تیم بینگ با HackerRank، اگر عبارتی مانند #string contact C را در موتور جستجو بینگ وارد کنید، یک ادیتور تعاملی با نتایجی نمایش داده می‌شود که به صورت مستقیم امکان اجرای کد و بررسی نحوه‌ی عملکرد خروجی وجود دارد.

به نظر می‌رسد این ویژگی جذاب که امکان دارد به زودی به گوگل اضافه شود، نمی‌تواند عاملی برای تعویض موتور جستجوی شما باشد ولی قطعا برای توسعه‌دهندگان مفید خواهد بود. در حال حاضر بینگ از زبان‌های سی، سی پلاس‌پلاس، سی شارپ، پایتون، پی‌اچ‌پی و جاوا پشتیبانی می‌کند و به زودی زبان‌های دیگری اضافه خواهد شد.

آیا تا کنون به عنوان یک توسعه‌دهنده یا برنامه‌نویس از موتور جستجوی بینگ استفاده کرده‌اید؟

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید