Performancing Metrics

جلوگیری از فرار مالیاتی از مزایای بودجه ۹۵ است | اتاق خبر
کد خبر: 331878
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 13:45
نماینده مردم فلاورجان با اشاره به اینکه جلوگیری از فرار مالیاتی از مزایای بودجه ۹۵ است، گفت: دولت در بودجه ۹۵ سعی کرده پایه های مالی جدید ایجاد کند.

اتاق خبر:در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۹۵، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در موافقت با کلیات لایحه بودجه با اشاره به جلوگیری از فرار مالیاتی در لایحه پیشنهادی دولت گفت: در بودجه ۹۵، دولت سعی کرده پایه های مالی جدید ایجاد کند تا فقط فشار بر حقوق بگیران و تولید کنندگانی که مالیات از آنها دریافت می شود، تحمیل نشود و به جای آن کسانی که فرار مالیاتی دارند، مجبور به پرداخت مالیات شوند.

وی توجه به بودجه دفاعی را یکی دیگر از ویژگی های لایحه پیشنهادی دولت دانست و افزود: با توجه به دشمنی های استکبار جهانی، بودجه دفاعی کشور باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده موافق یادآور شد: معافیت کشاورزان از پرداخت هوشمندشدن کنترهای برق چاه های کشاورزی نیز یکی دیگر از ویژگی های لایحه پیشنهادی دولت برای سال ۹۵ است.

همچنین محمد حسن قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در موافقت با لایحه بودجه ۹۵ گفت: شفافیت بودجه پیشنهادی دولت ویژگی مهم آن است.

وی با بیان اینکه هیچ دولتی تاکنون بودجه ای با این شفافیت ارائه نکرده است، افزود: بودجه ۹۵ مبتنی بر واقعیت ها و نیازهای کشور طراحی شده است.

این نماینده موافق عدم تعارض لایحه بودجه با قوانین داخلی را یکی دیگر از ویژگی های مهم آن دانست.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید