Performancing Metrics

زنجان در تعطیلات نوروز کمترین شکایات را داشت | اتاق خبر
کد خبر: 332007
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1395 - 21:19
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان:
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: طی ایام نوروز، زنجان کمترین شکایات را داشت و تنها دو واحد غذاخوری به علت عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شد.

اتاق خبر-  مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: طی ایام نوروز، زنجان کمترین شکایات را داشت و تنها دو واحد غذاخوری به علت عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شد.

یحیی رحمتی ظهر یکشنبه در جلسه کار گروه میراث فرهنگی در جمع خبرنگاران، به نظارت و بازرسی از واحدها و مجتمع های بین راهی و رستورانها طی ایام نوروز اشاره کرد و گفت: طی این بازه زمانی بیش از ۴۸۹ بازرسی انجام شد. 

وی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی سازمان حمل و نقل استان زنجان نظارت و بازرسی  از مجتمع های بین راهی ، نمازخانه و اماکن اغذیه فروشی انجام شد و هدف ساماندهی مجتمع های بین راهی این بود که نقاط ضعف ها شناسایی شود و افراد بتوانند برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت برای آینده خود را آماده کنند. 

رحمتی تاکید کرد: توجه به ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر و بهداشتی باعث جذب گردشگر به استان زنجان می شود و در این راستا همه اماکن و مجتمع های بین راهی بدون استثنا مورد نظارت قرار گرفتند. 

وی افزود: طی ایام نوروز استان زنجان کمترین شکایات را داشت و تنها دو مورد واحد غذاخوری در استان به علت عدم رعایت موازین بهداشتی و قیمت پلمب شد. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان زنجان به ماندگاری گردشگران در استان زنجان طی ایام نوروز اشاره کرد و گفت: طی این ایام ماندگاری در سایت های گردشگری زنجان از سی دقیقه به بیش از سه ساعت افزایش یافت.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید