Performancing Metrics

دنیا متمرکز بر نتیجه مرحله دوم انتخابات ایران است | اتاق خبر
کد خبر: 332249
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 12:58
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، گفت: اگر معتدلین هر دو جناح به مجلس شورای اسلامی راه یابند مجلسی تعاملی خواهیم داشت، نه تقابلی و تهاجمی.

اتاق خبر: ابوالقاسم رئوفیان، با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم، گفت: معمولاً در نوبت دوم انتخابات نسبت به مرحله اول شاهد بودیم تعداد شرکت کنندگان کاهش پیدا می‌کند و امیدواریم برای این دوره تدبیری اندیشیده شود که مثل نوبت اول،‌ شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا متمرکز شده است تا بداند در مرحله دوم انتخابات مجلس در ایران چه اتفاقی می‌افتد، اظهار کرد: در تهران کار تمام شد، اما در برخی شهرستان‌ها برخی کرسی‌ها در انتظار راه یافتگان دور دوم انتخابات هستند و در این راستا شور و نشاط انتخاباتی مردم بسیار تأثیرگذار است چون همواره نشاط مردم ما مایه یأس و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: داوطلبانی که به عرصه رقابت‌های انتخاباتی برای مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند به محور اخلاق و رعایت حرمت رقیب عمل کنند، چون رعایت چاشنی اخلاق از سوی کاندیداها بسیار بر حضور مردم پای صندوق آرائ تأثیرگذار است.

رئوفیان افزود: رقبای انتخاباتی باید همچون دور اول به معرفی توانمندی خود بپردازند و از تخریب یکدیگر خودداری کنند تا شاهد انتخابات پرشور و سالم باشیم.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه جریان‌های سیاسی برای مرحله دوم انتخابات باید همچنان در انعکاس خواسته‌های به حق مردم برای تشکیل مجلس مردمی فعال باشند، خاطرنشان کرد: نیازمند مجلسی هستیم که بتواند دولت را در راستای تحقق شعارها و اهدافش کمک کند و در کنار قوه مجریه بتواند در تحقق شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نقش خوبی ایفا کند و وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف، دولت به کمک و یاری مجلس نیاز دارد، گفت: در انتخاب کاندیداها باید دقت کرد تا افرادی وارد مجلس شوند که در مقابل دولت شمشیر از رو نبسته باشند،‌ بلکه نمایندگانی به مجلس راه یابند که با نظارت بر حسن اجرای قوانین و با کمک و نقد منصفانه دولت،‌ منجر به رفع شدن چالش‌های پیش روی دولت در تحقق اهداف و شعارهایش باشند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، خاطرنشان کرد: باید معتدلین هر دو جناح به مجلس راه یابند تا مجلس تهاجمی و تقابلی نباشد بلکه مجلسی تعاملی باشد تا هم به وظایف نمایندگی خود عمل کند و تذکرات و هشدارهای لازم را به دولت دهند و هم دولت را کمک و یاری کنند.

رئوفیان با بیان اینکه مجلس باید متناسب با شأن مردم به مردم خدمت کند، تصریح کرد: وظیفه مهم مجلس، خدمت صادقانه و خاضعانه به مردم و نظام است.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید