Performancing Metrics

ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور از بهمن ماه سیر صعودی داشت | اتاق خبر
کد خبر: 332252
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 13:12
مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: سال گذشته آمارهای ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور نزولی بود اما از ترم بهمن، به دلیل حل برخی از مشکلات این مدارس وضعیت ثبت نام ها بهتر شد.

اتق خبر: گودرز شاهمرادی درباره ی توسعه آموزش از راه دور گفت: آموزش از راه دور در هر جایی که لازم باشد همانند مدارس عشایری، آموزش و پرورش استثنایی و مراکز خارج از کشور آمادگی ورود داریم.

وی افزود: رویکرد جدید وزارت آموزش و پرورش تقویت آموزش از راه دور است طی آسیب شناسی که شده است تا حدودی مشکلات آموزش از راه دور برطرف شد.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اصلاحاتی نیز روی آیین نامه ها اتفاق افتاده به اعتقاد بنده شاهد تولد دوباره آموزش از راه دور هستیم که می توان از ظرفیت های آموزش از راه دور در همه بخش های وزارت آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی یادآور شد: هفت هزار نیروی انسانی آموزش و پرورش دوره های ضمن خدمت را به صورت آموزش از راه دور طی کرده اند و ۴۰ تا ۴۸ ساعت با استفاده از بسته های آموزشی دوره ها را گذراندند.

وی درباره ی آمار ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور گفت: سال گذشته آمارهای ما نزولی بودند اما از ترم بهمن ماه سال ۹۴وضعیت ثبت نام ها بهتر شده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید