Performancing Metrics

اقتصاد کشور در نیمه دوم سال ۹۵ از رکود خارج می شود | اتاق خبر
کد خبر: 332299
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 15:52
رئیس اتاق اصناف بوشهر:
رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: اقتصاد ایران در نیمه دوم سال ۹۵ از رکود اقتصادی خارج خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، مصطفی گراشی در خصوص تدوام رکود اقتصادی در سال ۹۵ گفت: رکود همچنان واحدهای صنفی را آزار می دهد اما امیدواریم امسال با رفع مشکلات اقتصادی شاهد قدم های مثبتی باشیم و واحدهای صنفی تا اندازه قابل توجهی از رکود خارج شوند.

وی با بیان اینکه  ۵۰ درصد بازار بنادر وابسته به تجارت و داد و ستد خارجی است، افزود: رکود و کاهش تجارت خارجی روی کسب و کار مردم به شدت تاثیر می گذارد ضمن اینکه اگرچه در دنیای مدرن هستیم اما هنوز کسب و کار ما سنتی مانده و پیشرفت نداشته است.

رئیس اتاق اصناف بوشهر درباره نامگذاری سال ۹۵ به عنوان سال اقدام و عمل نیز گفت: همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری حمایت از صنایع کوچک و متوسط تولیدی و خدمات است و بر همین اساس باید با قدم های مثبت روی کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری اقدام شود.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه ضرورت دارد که یک رقابت پایاپای در بخش تولید و خدمات فنی ایجاد کنیم، گفت: با تلاش مضاعف دولت و رونق کسب و کار، واحدهای صنفی با بهره وری بیشتری فعالیت خواهند کرد.

گراشی همچنین پیش بینی کرد که به نظر می رسد که در نیمه دوم سال جاری بتوانیم شاهد پویش و رونق بیشتری در حوزه کسب و کار اصناف باشیم و از رکود خارج شویم.

منبع: اتاق اصناف ایران

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید