Performancing Metrics

«رئیس»، بتمن و سوپرمن را پایین کشید | اتاق خبر
کد خبر: 332348
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 02:05
در جدول گیشه آمریکا
«رئیس» به چند هفته صدرنشینی «بتمن علیه سوپرمن» خاتمه داد و صدرنشینی جدول گیشه سینماهای آمریکای شمالی را از آن خود کرد.

به گزارش اتاق خبر، کمدی اجتماعی و انتقادی «رئیس» با فروشی نزدیک 24 میلیون دلاردر 4 هزار سالن نمایش، موفق به کسب این عنوان شد.

ملیسا مک کارتی بازیگری که در چند سال اخیر به صورت یکی از چهره های اصلی ژانر کمدی درآمده، در نقش اصلی «رئیس» بازی کرده است.

در داستان این کمدی اجتماعی مک کارتی در قالب یک مالک کله گنده دنیای صنعت ظاهر می شود، که به دنبال یک سری اتفاق عجیب و غریب سر از زندان درمی آورد.

این زن پس از آزادی از زندان به محل کار سابق خود برمی گردد و در مواجهه با همکاران قدیمی و رقبای خود، دست به یک سری اقدامات غیرمتعارف می زند.

به نوشته امپایر آنلاین، بن فالکون همسر مک کارتی فیلم نامه فیلم را با همکاری استیو مالوری نوشته است. خود او وظیفه کارگردانی «رئیس» را هم به عهده داشته است.

اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «بتمن علیه سوپرمن» با فروشی بالای 23 میلیون دلار در ردیف دوم جدول گیشه فروش نشست. فروش چهار هفته ای فیلم در آمریکای شمالی به حدود 300 میلیون دلار رسیده است.

تحلیل گران اقتصادی سینما با اشاره به فاصله کم فروش دو فیلم اول جدول از یکدیگر، می گویند شانس با ملیسا مک مک کارتی همراه بوده است.

 
منبع:جام جم
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید