Performancing Metrics

مامور مبارزه با مواد مخدر به دنباله «مردان پادشاه» پیوست | اتاق خبر
کد خبر: 332368
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 02:58
مامور سازمان مبارزه با مواد مخدر آمریکا که در سریال نت‌فلیکس به دنبال دستگیری پابلو اسکوبار بود، حالا در قسمت دوم فیلم کمدی متیو وان نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش اتاق خبر، پدرو پاسکال ستاره سریال «نارکُز» یا «موادی‌ها»ی سرویس پخش آنلاین نت‌فلیکس و بازیگری که نقشی به یادماندنی در سریال «بازی تاج‌و‌ تخت‌» داشت، به فیلم کمدی جاسوسی «مردان پادشاه: حلقه طلایی» محصول کمپانی فاکس پیوسته تا مقابل تارون اگرتون نقش‌آفرینی کند.

متیو وان که مسئولیت کارگردانی فیلم اول را بر عهده داشت برای ساختن فیلم دوم از روی فیلمنامه‌ای که خودش با جین گلدمن نوشته بازمی‌گردد. فیلم «کینگزمن» یا «مردان پادشاه: سرویس مخفی» با اقتباس از کمیک‌بوک «سرویس مخفی» اثر دِید گیبونز و مارک میلار ساخته شده بود و داستان تمرین و تعلیم یک مامور مخفی بالقوه را تعریف می‌کند تا او بتواند در نهایت با تهدیدی جهانی که از سوی شخصیت ریچموند ولنتاین با نقش‌آفرینی ساموئل ال. جکسون به وجود آمده، مبارزه کند.

وان همچنین فیلم اول را که درآمد خوب و متعجب‌کننده ۴۱۵ میلیون دلار هم در باکس‌آفیس جهانی داشت تهیه کرده بود. کالین فرت، مارک استرانگ و مایکل کین از دیگر بازیگران فیلم بودند.

گفته می‌شود هالی بِری در حال مذاکره است تا در نقش رییس سی‌آی‌ای در فیلم دوم ظاهر شود. چند گزارش از حاکی از این هستند که جولین مور وارد مذاکره شده تا نقش شخصیت منفی فیلم را ایفا کند. هنوز مشخص نیست که مارک استرانگ برای «مردان پادشاه: حلقه طلایی» بازمی‌گردد یا خیر، اما اگرتون اخیرا در توییتر گفته بود کالین فرت بازخواهد گشت.

مهر به نقل از ورایتی

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید