Performancing Metrics

تذکر کتبی درخصوص لزوم اعلام جرم علیه تبلیغ کنندگان پدیده شاندیز | اتاق خبر
کد خبر: 332430
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 20:26
نماینده مردم تهران نیز در تذکر کتبی به وزیر دادگستری، بر لزوم اعلام جرم دادستان علیه دستگاه‌هایی که مجوز تبلیغات پدیده شاندیز را صادر کرده‌اند و زمینه‌ساز بحران اجتماعی شده‌اند، تاکید کرد.

اتاق خبر: در ابتدای جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز مجلس شورای اسلامی که برای ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور تشکیل شد، هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

یوناتن بت کلیا نماینده اقلیت‌های آشوری و کلدانی، روبرت بیگلریان نماینده ارامنه جنوب، کارن خانلری نماینده ارامنه تهران و شمال، اسفندیار اختیاری نماینده اقلیت‌های زرتشتی و سیامک مره‌صدق نماینده اقلیت‌های کلیمی در تذکر کتبی مشترک به رئیس‌جمهور، خواستار توضیح درباره علت عدم تخصیص کامل بودجه جوامع اقلیت‌های دینی در سال ۹۴ توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با وجود وعده‌های قبلی، شدند.

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران نیز در تذکر کتبی به وزیر دادگستری، بر لزوم اعلام جرم دادستان علیه دستگاه‌هایی که مجوز تبلیغات پدیده شاندیز را صادر کرده‌اند و زمینه‌ساز بحران اجتماعی شده‌اند، تاکید کرد.

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان نیز در تذکر کتبی مشترک به رئیس‌‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، بر لزوم انجام واکسیناسیون جهت جلوگیری از گسترش بیماری تب برفکی دامی تاکید کرد؛ همچنین جواد اسداللهی نماینده تربت‌جام و تایباد و محمد دهقان نماینده مردم چناران و طرقبه نیز در تذکر مشابه به وزیر جهاد کشاورزی، خواستار توضیح درباره علت تعلل در رسیدگی به بیماری تب برفکی دام شدند.

رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و محسن بیگلری نماینده سقز و بانه نیز در تذکر مشترک به وزیر کشور، بر لزوم تسریع در بازگشایی معابر مرزی و کمک به اقتصاد مرزنشینان تاکید کردند.

حسن کامران دستجردی و نیره اخوان بی‌طرف نمایندگان اصفهان نیز در تذکر مشترک به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار توضیح درباره علت عدم پرداخت حقوق و عیدی بهمن و اسفند ماه سال گذشته بازنشستگان صنعت فولاد شدند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید