Performancing Metrics

هیات نظارت بر برجام پاسخ بدعهدی‌های آمریکا را بدهد | اتاق خبر
کد خبر: 332433
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 21:07
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس تاکید کرد: از هیات نظارت بر برجام انتظار می‌رود پاسخ قاطعی به بدعهدی‌های آمریکا بدهد.

اتاق خبر:ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در آغاز جلسه علنی بعدازظهر امروز مجلس و در تذکر شفاهی اعلام کرد: مسئله مهم امروز که دشمن حیله‌گر را به عهدشکنی و تهدید بیشتر ترغیب کرده است، کوتاه آمدن در برابر نقض‌های مکرر قول‌ها و عهدشکنی‌های مدیریت شده از سوی آمریکا در رابطه با جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: وقتی دشمن با احکام فرمایشی دادگاه‌های خود، دارایی‌های ایران را به یغما می‌برد و علیه کسانی که با ما مبادله بانکی و تجاری داشته‌اند، مجازات سنگینی اعمال می‌کند و ما سکوت می‌کنیم، مسلم است که در چنین شرایطی فضای مسموم علیه معامله با ایران تشدید می‌شود.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینک پس از ۶ ماه از مصوبه مجلس شورای اسلامی، ضرورت دارد در اجرای قانون اقدام متقابل و متناسب در اجرای برجام، در رابطه با عهدشکنی آمریکا، اقدام قاطعی انجام شود.

کارخانه‌ای گفت: آژانس باید بداند که اگر آمریکایی‌ها، برجام را نقض کنند، ایران اسلامی امکان بازرسی را از بازرسان آنها خواهد گرفت؛ اینکه آژانس مدام اعلام کند که ایران تمام وظایف خود را به نحو احسن انجام داده است، این اقدامات یکطرفانه صرفاً به نفع طرف مقابل خواهد بود.

وی تاکید کرد: بر این اساس از هیات نظارت بر برجام (شورای عالی امنیت ملی) انتظار می‌رود پاسخ قاطعی به بدعهدی‌های آمریکا بدهد تا موجبات تسکین خاطر وفاداران و دلسوزان نظام اسلامی را فراهم کند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید