Performancing Metrics

صدای شکستن استخوان‎ صهیونیست‌ها شنیده می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 332445
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 21:44
امام‌جمعه موقت تهران به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ۲۵ سال دیگر از رژیم صهیونیستی خبری نیست، اشاره کرد و گفت: صدای شکسته شدن استخوان‌های آن‌ها از هم‌اینک شنیده می‌شود.

اتاق خبر: آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر دوشنبه در یادواره شهدای روحانی و شهدای روحانی مدافع حرم در محمودآباد با اشاره به برخی گفته مبنی بر اینکه با برجا می‌توانیم با دنیا تعامل داشته باشیم اظهار داشت: با رژیم صهیونیستی از پایه بی‌بنیاد تعامل نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه با آمریکا نیز تعامل نخواهیم کرد به فرمایش مقام معظم رهبری درباره از بین رفتن اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر اظهار داشت: صدا شکستن استخوان‌های اسرائیل از هم‌اینک شنیده می‌شود.

امام‌جمعه موقت تهران به فرمایش مقام معظم رهبری درباره برجام اشاره کرد و گفت: بااینکه ایران طبق اعتراف اوباما و جان کری به تمام تعهدات و وظایفش درباره برجام عمل کرده است ولی آنان یک گام نیز برنداشتند و این نشان می‌دهد که تار پود کفر چنین است.

آیت‌الله خاتمی، با تأکید بر اینکه اعتماد به بیرون بسیار زیان‌بار است یادآور شد: باید خوش‌بینی نسبت به آمریکا را کنار گذاشت و متوجه فریبکاری آنان باشیم.

وی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و بدگویی‌هایی کاندیدا های آن نسبت به ایران اشاره کرد و گفت: در این شرایط نباید به آمریکا خوش‌بین باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر بصیرت در درون گفت: جریانی در پی کمرنگ کردن ارزش‌ها است و این گروه غیرتمندانی که برابر آمریکا دفاع می‌کنند را تندرو می‌خوانند.

آیت‌الله خاتمی بابیان اینکه مقام معظم رهبری بارها درباره فتنه، بصیرت و نفوذ گوشزد کرده‌اند، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ما است درحالی‌که با سند می‌گویم برخی‌ها در سال گذشته در سایت هایشان نوشتند شعار مرگ بر آمریکا در ۱۳ آبان سر ندهید.

امام‌جمعه موقت تهران در بخشی از سخنانش با تأکید بر بصیرت افزایی و بصیرت در درون اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری هیچ اثری از مذاکرات دیده نمی‌شود و نباید خوش‌بین بود.

آیت‌الله خاتمی، با عنوان اینکه برخی تمایل دارند تا مردم را خسته نشان دهند، بیان داشت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مطلقاً بنای بدی نداشتند اما بدانیم که دشمن قابل‌اعتماد نیست و معنای بدعهدی دشمن این نیست که نسبت به کسانیکه خدمت کردند، بدبین باشیم.

امام‌جمعه موقت تهران، از مازندران به‌عنوان دیار و سرزمین فکر و فرهنگ یادکرد و گفت: مازندران دیار تدین و علم بوده و بیش از شش هزار محصل دینی و طلبه در آن تحصیل می‌کنند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید