Performancing Metrics

شرط گذاری سعد حریری برای حزب الله در زمینه ریاست جمهوری لبنان | اتاق خبر
کد خبر: 332570
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 08:49
سعد حریری امروز (دوشنبه) در اظهاراتی در راستای ادامه حمایت از مواضع عربستان سعودی در لبنان عنوان داشت، اگر حزب الله بخواهد امتیازدهی‌هایی در مورد ریاست جمهوری لبنان به دست آورد باید سلاح خود را تحویل دهد!

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، سعد حریری، رئیس جریان المستقبل لبنان در سخنانی مدعی شد، دو طرف که فراکسیون تغییر و اصلاح به ریاست میشل عون و هم‌چنین حزب الله هستند مانع از انتخاب رئیس جمهور در لبنان می‌شوند.

وی افزود: انتخاب رئیس جمهور تمامی مشکلات در کشور را حل می‌کند و من به گزینه انتخاب سلیمان فرنجیه، رئیس جریان المرده لبنان جهت تصدی پست ریاست جمهوری پایبند هستم.

وی افزود: من به نخست وزیری پایبند نیستم و هر چه که در مورد بسته‌ای واحد گفته می‌شود رد می‌کنم و من به خاطر اینکه نخست وزیر شوم در راستای متوقف کردن جریان کشور عمل نخواهم کرد.

وی در اظهاراتی خصمانه و در راستای حمایت از مواضع مداخله جویانه عربستان در لبنان تصریح کرد تنش در روابط لبنان و عربستان به دلیل مداخله حزب الله در امور عربی است.

سعد حریری هم‌چنین عنوان کرد: اگر حزب الله می‌خواهد امتیازدهی‌هایی را در مورد ریاست جمهوری به دست آورد باید سلاح خود را تحویل دهد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید