Performancing Metrics

آمریکا موضع خود را در قبال انتخابات سوریه اعلام کرد | اتاق خبر
کد خبر: 332708
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 17:22
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن انتخابات پارلمانی سوریه را قانونی نمی‌داند چرا که بیانگر اراده مردم این کشور نیست.

اتاق خبر - به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما انتخابات پارلمانی سوریه را مشروع نمی‌دانیم چراکه نماینده اراده مردم این کشور نیست. هنوز زود است که با توجه به اوضاع کنونی سوریه انتخاباتی در این کشور برگزار شود.

قرار است انتخابات پارلمانی سوریه فردا (چهارشنبه) همزمان با مذاکرات صلح در ژنو آغاز شود.مارک تونر همچنین گفت: اگر روسیه قصد حملات هوایی برای تضعیف داعش و از بین بردن آن را داشته باشد ما از این مساله استقبال می‌کنیم. اما درباره حلب باید وضوح بیشتری درخصوص هویت کسانی وجود داشته باشد که ما به آن‌ها حمله می‌کنیم.
وی گفت: باید دقت بیشتری درباره مشخص کردن پایگاه‌های هر طرف و چگونگی هدف گیری‌ها وجود داشته باشد. اوضاع حلب در حال حاضر بسیار پیچیده و بی‌ثبات است و در این شهر گروه‌های مسلح زیادی وجود دارند.جان کری، وزیر خارجه آمریکا پیش از این در گفتگوی تلفنی با سرگئی لاوروف، همتای روسی خود از اوضاع حلب ابراز نگرانی کرد.

تونر گفت: داعش و جبهه النصره دو هدف مشروع هستند اما باید مطمئن شویم که ما از قصد یا بدون قصد گروه‌های مخالف را هدف قرار نمی‌دهیم.

ایسنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید