Performancing Metrics

تدارکات خوب داشته باشیم به جام جهانی می‌رویم | اتاق خبر
کد خبر: 332761
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 20:44
بیراوند:
دروازه‌بان تیم ملی می‌گوید هر پنج تیم حاضر در گروه ایران از شانس صعود برخوردارند.

اتاق خبر: علیرضا بیرانوند درباره قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و مشخص شدن گروه ایران، اظهار کرد: قرعه کشی را تماشا می‌کردم واقعا لحظات هیجان‌انگیزی بود. شاید به خاطر مسائل سیاسی دوست داشتم با عربستان هم‌گروه نشویم اما گروه A که از تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان، چین، قطر، سوریه تشکیل شده بسیار سخت است و اینطور نیست که کارمان برای صعود آسان باشد. ان‌شاءالله با حمایت مناسب از تیم ملی و فراهم کردن امکانات برای دومین بار متوالی به جام جهانی صعود می‌کنیم.

او درباره کمبود امکانات در دور مقدماتی انتخابی جام جهانی تاکید کرد: همه بازیکنان تیم ملی مستعد هستند و به شخصه به تک تک آنها ایمان دارم. تنها مشکل ما کمبود امکانات است که اگر این مشکل را برطرف کنند بازیکنان بااستعداد ایران حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. از طرفی هیچ ترسی از تیمی مانند عربستان نداریم و فقط به خاطر مسائل سیاسی نمی‌خواستیم با این تیم هم‌گروه شویم.

دروازه‌بان تیم ملی ادامه داد: هر پنج تیم گروه قدرتمند هستند و از شانس صعود مستقیم به جام جهانی برخوردارند. اگر اردوهای مناسبی قبل از دیدار با این تیم‌ها داشته باشیم می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

بیرانوند با بیان اینکه به جز کره جنوبی و ازبکستان که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند نباید قطر را فراموش کنیم، تاکید کرد: با قطر در جام ملت‌های آسیا بازی کردیم و آنها تیم خوبی دارند. رقبای ما قدرتمند هستند اما ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. راه سخت و دشوار است اما با حمایت مناسب از تیم ملی هر کاری را ممکن می‌کنیم.

او به ممنوعیت حضور سربازها در تیم ملی اشاره کرد و گفت: همه بازیکنان تیم ملی جوان هستند و با اضافه شدن بازیکنان سربازی که برای بازی در تیم ملی ممنوعیت دارند بهتر هم می‌شویم. البته برای خود من جای سوال دارد که چطور این بازیکنان سرباز می‌توانند برای تیم‌های باشگاهی خود در آسیا به میدان بروند اما برای تیم ملی کشورشان نمی‌توانند بازی کنند. هفت، هشت بازیکن سرباز تراکتورسازی می‌توانند به ازبکستان بروند اما این بازیکنان به همراه تیم ملی نمی‌توانند به این کشور بروند.

دروازه‌بان تیم ملی در ادامه به مربیان تیم‌های ملی حاضر در قرعه کشی انتخابی جام جهانی اشاره کرد و افزود: سرشناس‌ترین مربی در جمع مربیان کارلوس کی‌روش بود و این موضوع نشان از نقش بین‌المللی او دارد. نیازی نیست من از کی‌روش تعریف کنم. کارنامه او همه چیز را مشخص می‌کند و تیمی که در حال حاضر ساخته شده تا 10 سال آینده می‌تواند فوتبال ایران را به موفقیت برساند. این بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه مانند سیدجلال حسینی، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری و ... می‌توانند آینده خوبی برای ایران بسازند.

بیرانوند در پایان گفت: از تمام مردم و مسئولین می‌خواهم از تیم ملی حمایت کنند و امیدوارم سال 95 سال پربرکتی برای تیم ملی فوتبال ایران باشد.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید