Performancing Metrics

اولویت توسعه همکاری ایران و کره جنوبی در زمینه بیمه فراگیر | اتاق خبر
کد خبر: 332819
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 00:26
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در دیدار با مسئولین خدمات سلامت کره جنوبی گفت: توسعه همکاری های مشترک برای تبادل تجربیات دو کشور در محور پوشش فراگیر بیمه سلامت در اولویت است.

اتاق خبر:دکتر محمد جواد کبیر در دیدار با مسئولین ارشد سازمان بیمه سلامت ایران با سازمان بررسی و ارزیابی خدمات سلامت کشور کره جنوبی اظهار داشت: وضعیت  و ساختار اجتماعی در کشور ما به گونه ای است که ما این آمادگی را داریم تا با کشور کره جنوبی همگام شویم.

وی افزود: در کشور کره جنوبی ۹۵ درصد ارائه دهندگان خدمات در بخش خصوصی هستند ما امیدواریم بتوانیم در ایران این برنامه را عملیاتی نموده و از تجربیات کره جنوبی در این راستا استفاده نماییم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران برای تبادل تجربیات بین دو کشور مشاهده عینی رویکردها را بسیار مثمرثمر دانست و اذعان داشت: برای رسیدن به این امر باید نیازهای سلامت در ایران شناسایی شده تا بتوانیم از همکاری ها و تجربیان کشور کره به صورت بهینه استفاده نماییم.

کبیر همچنین خاطر نشان کرد: در ایران تولیت خدمات سلامت در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است به نحوی که ما وظیفه داریم بر اساس سیاستهای آنان حرکت نماییم.

وی گفت: ما تنها می توانیم برای تبادل تجربیات مشترک از دانش افراد و تخصص آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران محورهای مشارکت را عبارت از پایداری منابع، نحوه مشارکت مردم در تامین منابع، نظام پرداخت و پوشش فراگیر بیمه سلامت ذکر کرد. 

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید