Performancing Metrics

سه اولويت حمل و نقلی پايتخت در سال۹۵ | اتاق خبر
کد خبر: 332821
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 00:35
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران گفت: خطوط ۶ و ۷ مترو و متروي فرودگاه امام(ره)، سه اولويت حمل و نقلی پايتخت در سال۹۵ است .

اتاق خبر:سید جعفر تشكري هاشمي در نخستين جلسه شوراي مديران اين معاونت در سال جدید با استناد به تأكيدات اخير شهردار تهران در همايش مديران شهري پايتخت گفت: در سال ۹۵، پروژه جديدي در حوزه حمل و نقل تعريف نمي شود و اتمام پروژه هاي نيمه تمام با محوريت اثربخشي حداكثري و هزينه كرد حداقلي، در دستور كار اين حوزه در سال جاري قرار دارد.

معاون شهردار تهران افزود: سه اولويت ويژه مان براي سال جديد، ساخت خطوط ۶ و ۷ مترو و متروي فروگاه امام (ره) است، ضمن اين كه تحقق شعار «آسمان آبي – زمين پاك» با محوريت «خط سفيد» در موضوع انضباط بخشي به ترافيك، با جديت بيشتري نسبت به گذشته دنبال مي‌شود.

وي مناسب سازي معابر شهري و ناوگان حمل و نقل عمومي براي جانبازان و معلولان و نيز سالمندان و كودكان در سال ۹۵ را مورد تأكيد قرار داد و اعلام كرد: پرداخت ديون پيمانكاران، جذب سرمايه گذاري با اولويت سرمايه گذاران داخلي و توجه به شفافيت هر چه بيشتر مالي از ديگر موضوعات مورد تأكيد در سال جاري است.

معاون شهردار تهران در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر اهميت پروژه مجموعه شهر آفتاب، از اولويت ويژه اين پروژه نزد مديريت شهري خبر داد و گفت: اتمام نمايشگاه شهر آفتاب از منظر حمل و نقلی برابر برنامه، پيشرفت داشته و با به سرانجام رساندن تمام اقدامات پيش بيني شده تا قبل از شروع ارديبهشت، آمادگي كامل داريم تا نسبت به نقل و انتقال شهروندان جهت ديدار از نمايشگاه كتاب تهران اقدام نماييم.

 تشكري هاشمي با تاكيد بر توجه به ارتقاي نظام بودجه ريزي و انضباط مالي از طريق برقراري تعادل بين منابع و مصارف، از حمايت جدی از حضور بخش خصوصي در اجراي پروژه هاي حمل و نقلي در سال ۹۵، خبر داد و خاطرنشان كرد: سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي، رعايت اصل صرفه جويي، هوشمند سازي شهر و ايجاد شهر الكترونيك در سال جاري به صورت ويژه مورد توجه قرار خواهند گرفت.

همچنين در اين جلسه، به ترتيب علي فغاني مديركل مهندسي و ايمني ترافيك معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در ارتباط با عملكرد اين معاونت در طرح استقبال از بهار، دكتر سید وحید حسيني مديرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا در رابطه با جلسات کمیسیون زیربنایی دولت با موضوع برنامه کاهش آلودگی هوا، امیر درفشه معاون حقوقی سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص اصول و قواعد حقوقی و مسعود رنجبريان مديركل برنامه ريزي و توسعه شهري معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در مورد بودجه سال ۹۵ مديريت شهري و تبصره هاي مرتبط با اين معاونتتوضيحات جداگانه اي ارائه کردند.

منبع:مهرش

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید