Performancing Metrics

فرصت بازاريابي در نمايشگاه مسكو | اتاق خبر
کد خبر: 332937
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 22:03
پدرام سلطاني نایب‌رئيس اتاق ايران مطرح كرد
پدرام سلطاني درباره فرصت حضور در نمايشگاه مسكو براي تجار و بازرگانان ايراني گفت: حضور توليد‌كنندگان و بازرگانان در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي و به‌ويژه نمايشگاه‌هايي كه از نظر اجرايي و برگزاري اهميت بالايي دارند و شناخته شده هستند، در بازاريابي و كمك به آنها

اتاق خبر - پدرام سلطاني، نایب‌رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران درباره فرصت حضور در نمايشگاه مسكو براي تجار و بازرگانان ايراني گفت: حضور توليد‌كنندگان و بازرگانان در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي و به‌ويژه نمايشگاه‌هايي كه از نظر اجرايي و برگزاري اهميت بالايي دارند و شناخته شده هستند، در بازاريابي و كمك به آنها براي صادرات اهميت زيادي دارد. 

سلطاني با بيان اينكه اين نمايشگاه‌ها فرصتي براي حضور در بازارهاي هدف و شناخت ويژگي‌هاي توليدكنندگاني است كه مي‌توان در توليد به چشم رقيب به آنها نگاه كرد، ادامه داد: مشخصا نمايشگاه‌هايي چون نمايشگاه روسيه كه در مسكو برگزار مي‌شود، با توجه به اهميتي كه دارد، بازار هدف قابل توسعه‌اي براي صادرات است. شناخت بازار، شناخت سلايق مشتريان، تسلط بر قوانين و مقررات تجاري و امر خريدوفروش در اين بازارها ميسر مي‌شود.

سلطاني تاكيد كرد: در اين نمايشگاه‌ها همچنين فرصت انعقاد تفاهمنامه‌ها و قراردادها بين كشورهاي مختلف در زمينه تجاري به‌وجود مي‌آيد. اگر كشور ما با استفاده از تعرفه‌هاي ترجيحي و امتيازاتي جريان مبادله را تسريع سازد و به گزينش بهينه كالا بپردازد و علاوه بر آن مسير حمل‌ونقل كالا را تسهيل كند و شرايط آن را آسان‌تر سازد، در هزينه‌هاي تجاري صرفه‌جويي بسياري كرده است؛ در اين صورت مي‌تواند كالا را با استفاده از بهترين روش و سريع‌ترين راه به مقصد برساند.


نايب‌رئيس اتاق ايران ادامه داد: پيوستن ما به سازمان تجارت جهاني كه 7 سال از آن عقب مانده‌ايم و عمل كردن براساس قوانين آن، انگيزه داخلي براي افزايش بهره‌وري را افزون مي‌سازد و طبيعتا در اين شرايط كه كالا با قيمت و كيفيت مناسب عرضه می‌شود، از فضاي رقابتي خوبي برخوردار خواهيم شد. براي رسيدن به اين هدف لازم است مزيت‌هاي نسبي خود را بشناسيم تا بتوانيم در بازار‌هاي هدف با توجه به شرايطي كه داريم، رفتار كنيم.


لازم به توضيح است نمايشگاه اختصاصي ايران در مسكو 22 تا 24 ارديبهشت‌ماه امسال از سوي شركت بين‌المللي رهكار پالايش‌مير برگزار مي‌شود.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید