Performancing Metrics

افزایش 9 تا 15 درصدی کرایه های حمل و نقل عمومی از نیمه اول اردیبهشت | اتاق خبر
کد خبر: 333016
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 13:28
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به افزایش ۹ تا ۱۵ درصدی کرایه‌های حمل و نقل عمومی گفت: البته میزان دقیق افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی تا هفته آینده اعلام می‌شود.

اتاق خبر - غلامحسین آرام، معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران در پاسخ به این سوال که بررسی افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی که توسط شورای شهر تهران به فرمانداری ارسال شده بود، چه زمانی به پایان می‌رسد، اظهار داشت: در حال حاضر مصوبه شورای شهر درباره افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی، از سوی فرمانداری به هیات حل اختلاف ارسال شده است.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به این مطلب که هر آنچه که هیات حل اختلاف به نتیجه برسد، همان اجرایی خواهد شد، گفت: کرایه‌های حداقل ۹ تا ۱۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

آرام با بیان این مطلب که پیش بینی می‌شود تا هفته آینده هیات حل اختلاف نظر خود را در این باره به فرمانداری اعلام کند، گفت: اگر شورای اسلامی شهر تهران زودتر و به موقع افزایش نرخ کرایه‌ها را در اسفند ماه به فرمانداری اعلام می‌کرد، مصوبه زودتر اجرایی می‌شد، اما با تاخیر صورت گرفته، از اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود.

وی همچنین درباره تاکسیرانانی که پیش از اعلام نرخ جدید، کرایه‌ها را افزایش داده‌اند، گفت: شهروندان اگر شکایتی دارند، به بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند و حتما برخورد خواهد شد.
304 42

ایلنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید