Performancing Metrics

نظرات بودجه ای مجلس را سخنگوی کمیسیون تلفیق باید اعلام کند | اتاق خبر
کد خبر: 333018
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 13:38
رئیس مجلس شورای اسلامی از اقدام صدا و سیما در دعوت از یکی از نمایندگان برای تشریح مصوبات بودجه‌ای مجلس انتقاد کرد و گفت: نظر مجلس را باید سخنگوی کمیسیون تلفیق تشریح کند.

اتاق خبر:در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محمدرضا پورابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق پیش از آنکه از تبصره ۱ بخش هزینه‌ای لایحه بودجه دفاع کند، از اقدام صدا و سیما انتقاد کرد.

وی گفت: سخنگوی کمیسیون تلفیق باید از مصوبات صحن علنی در خصوص لایحه بودجه دفاع کند، اما شب گذشته صدا و سیما فرد دیگری را برای دفاع از مصوبه مجلس در گفتگوی ویژه خبری دعوت کرد که این نماینده نیز در مخالفت با مصوبه مجلس صحبت کرد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صدا و سیما باید این اقدام خود را اصلاح کند، گفت: سخنگوی کمیسیون تلفیق نظر مجلس در مورد مصوبات لایحه بودجه را تشریح می‌کند.

شب گذشته محمد حسین فرهنگی عضو هیات رئیسه مجلس، در گفتگوی ویژه خبری به نمایندگی از مجلس برای تشریح مصوبات روز گذشته در مورد یارانه‌ها حضور یافته بود.

وی در مخالفت با مصوبه مجلس برای حذف ۲۴ میلیون نفر از دهک‌های پردرآمد از دریافت یارانه نقدی صحبت کرده بود که این امر موجب انتقاد نمایندگان نیز شده بود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید