Performancing Metrics

دو اتوبوس حامل کالای قاچاق در شازند توقیف شد | اتاق خبر
کد خبر: 333141
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 21:18
فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شناسایی و توقیف دو اتوبوس حامل تلویزیون و ماشین لباسشویی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

اخبار کوتاه انتظامی

اتاق خبر - به نقل از پایگاه پلیس، بیژن جنتی اظهار داشت: در عملیات روز گذشته پلیس در شهرستان شازند از دو دستگاه اتوبوس، ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی و تلویزیون كشف شد.

وی افزود: ماموران انتظامی شازند مطلع شدند كه دو دستگاه اتوبوس، تعدادی اقلام قاچاق را از یكی از استان های جنوب به مقصد تهران بارگیری كرده اند که سرانجام در عملیاتی جداگانه دو دستگاه خودروی اتوبوس شناسایی و متوقف شدند.

جنتی ادامه داد:‌ در بازرسی از این دو اتوبوس، ده دستگاه تلویزیون و ماشین لباسشویی قاچاق به ارزش ۱۶۷میلیون ریال كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطرنشان كرد: در این عملیات دو نفر دستگیر و با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

دو نفر در سوانح رانندگی روز گذشته استان مرکزی جان باختند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی روز گذشته استان مرکزی دو كشته و پنج مجروح در پی داشت.

ایرج كهریزی اظهار داشت: در نخستین سانحه رانندگی كه روز گذشته بر اثر واژگونی خودروی پراید در اتوبان ساوه – تهران به وقوع پیوست، یكی از سرنشینان خودروی مذكور به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت كرد و راننده و دو سرنشین دیگر آن مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: علت این سانحه از سوی كارشناس پلیس راه حاضر در صحنه عدم توجه به جلوی راننده خودروی پراید عنوان شد.

كهریزی به سانحه رانندگی دیگری در جاده های استان اشاره و خاطر نشان كرد: در سانحه ای كه عصر روز گذشته در اثر واژگونی خودروی پژو آردی در محور محلات – دلیجان رخ داد، سرنشین و راننده خودرو مجروح و توسط تیم های امدادی به بیمارستان منتقل شدند كه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده، در بیمارستان فوت كرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت:‌ علت حادثه مذكور از سوی كارشناس پلیس راه، عدم توانایی راننده در كنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده عنوان شد.

مهر

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید