Performancing Metrics

جگوار اولین کراس اوور خود را معرفی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 333158
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 22:27
ظاهر خودرو در حالت کلی بسیار جذاب و گیرا است. نمای عقب خودرو شباهت بسیار زیادی به شاهکار جگوار یعنی F-Type دارد و همین حکم تاییدی بر روح اسپرت این کراس اوور زیبا است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اخبار خودرو ،شاسی این خودرو آلومینیومی است و به لطف همین ساختار آلومینیومی، تنها ۱۶۶۰ کیلوگرم وزن دارد، یعنی از همه ی رقبا سبک تر است و طیف وسیعی از پیشرانه ها ی بنزینی و دیزلی برای این خودرو محیا هستند.

۶۶۷۱۱۰٫jpg

برای مدل پایه یک پیشرانه ی دیزل ۲ لیتری ۱۷۷ اسب بخاری تدارک دیده شده که می توانید همراه با سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ یا فقط چرخ های عقب آن را سفارش بدهید. پیشرانه های بنزینی در نظر گرفته شده ۲ و ۳ لیتری هستند که به ترتیب ۲۴۰ و ۳۷۵ اسب بخار توان تولید می کنند. البته مدل ۲ لیتری تنها با سیستم انتقال قدرت به چرخ های عقب قابل سفارش است. نمونه ی ۳ لیتری دیزل هم ۳۰۰ اسب بخار توان دارد. در مدل دیزلی ۲ لیتری امکان سفارش جعبه دنده دستی نیز وجود دارد.

۶۶۷۱۰۸٫jpg

ظاهر خودرو در حالت کلی بسیار جذاب و گیرا است. نمای عقب خودرو شباهت بسیار زیادی به شاهکار جگوار یعنی F-Type دارد و همین حکم تاییدی بر روح اسپرت این کراس اوور زیبا است. این جگوار در بالاترین مدل تنها ۵ ثانیه با تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت فاصله دارد که برای چنین خودرویی خوب به نظر می رسد.

طبق نظر اکثر متخصصان و نویسندگان خودرو، F-Pace شروعی بی نظیر برای این خودرو ساز انگلیسی (جگوار) است.

۶۶۷۱۰۹٫jpg

 94105
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید