Performancing Metrics

مایکروسافت QR کد را به صفحه آبی مرگ ویندوز 10 اضافه می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 333164
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 22:55
به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد با ارائه‌ی بروزرسانی سالانه‌ی خود، تغییرات زیادی را در جهت بهتر شدن ویندوز ۱۰ اعمال کند. به همین منظور قرار است کدهای QR به صفحه‌ی آبی مرگ ویندوز ۱۰ اضافه شود.

مایکروسافت QR کد را به صفحه آبی مرگ ویندوز 10 اضافه می‌کند

اتاق خبر - مایکروسافت روی ویندوز ۱۰ سرمایه‌گذاری زیادی کرده تا بتواند خاطره‌ی تلخ ویندوز ویستا و ۸ را از ذهن کاربران پاک کند. ویندوز ۱۰ شاید آخرین سیستم‌عامل اصلی مایکروسافت باشد و بعد از این تنها بروزرسانی‌های مختلف برای ویندوز ۱۰ منتشر شود. یکی از بروزرسانی‌های مهم تحت عنوان بروزرسانی سالیانه، در فصل تابستان منتشر خواهد شد.

گفته می‌شود یکی از امکانات ویژه‌ی این بروزرسانی، اضافه شدن کیوآر کد به صفحه‌ی آبی مرگ ویندوز ۱۰ است. ردموندی‌ها پیش‌تر جزئیات زیادی از کرش‌کردن ویندوز ۱۰ را حذف کرده و با چهره‌ی یک شخص اخمو جایگزین کرده بودند. حالا قرار است در بروزرسانی سالیانه، امکان استفاده از QR کد فراهم شود.

مایکروسافت با استفاده از کیوآر کد می‌تواند در تشخیص خطاها و کدهای مشکل‌دار صفحه‌ی آبی مرگ، به متخصصان کمک کند. کاربران ویندوز ۱۰ خیلی سریع می‌توانند کدها را اسکن کرده و مقالات و راه‌حل‌های مناسب را پیدا کنند. معمولا تشخیص علل نمایش صفحه‌ی آبی مرگ ساده نیست و نحوه‌ی شناسایی و برطرف کردن مشکل پیچیده‌تر از تصور شما است. اما با استفاده از ابزار جدید مایکروسافت، کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند هر کدام از مشکلات سیستم را خودشان عیب‌یابی کنند.

زومیت

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید