Performancing Metrics

دانلود هزاران قالب آماده پاورپوینت | اتاق خبر
کد خبر: 333203
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 00:24
از قالب‌های پاورپوینت استفاده‌های زیادی می‌توان کرد. برای ساخت ارائه‌ای که قرار است در کلاس درس انجام دهیم تا معرفی کردن پروژه‌مان به یک کسب و کار. برای این موارد به یک قالب پاورپوینت زیبا و کاربردی نیاز داریم.

ساخت پاورپوینت‌های مختلف برای کاربرد‌های مختلف آنچنان که فکر می‌کنید سخت نیست و تنها نیاز به قالبی آماده و اطلاعات لازم دارد تا بتوان یک ارائه بسیار عالی را تهیه کرد. 

powerpoint

در پاورپوینت‌ها می‌توان برای هر اسلاید مورد نظر خود اطلاعاتی مانند، متون، تصاویر، نمودار یا جدول‌ها را قرار داد و می‌توان نوشته‌ها و تصاویری که در هر اسلاید قرار می‌گیرند را ویرایش کرد و برای مثال نوع و اندازه فونت‌ آن‌ها را به صورت کامل تغییر داد. علاوه بر این می‌توان برای نمایش هر اسلاید زمان مشخصی قرار داد. مثلا متناسب با محتوا یا متن و نمودار و جدولی که در اسلایدها وجود دارد می‌توان برای هر کدام مدت زمان مشخصی را در نظر گرفت تا هر اسلاید متناسب با میزان محتوای خود و در مدت زمان مشخصی نشان داده شود.

powerpoint

قالب‌هایی که از وب‌سایت Slidehunter دریافت می‌کنید با نرم‌افزار پاورپوینت ۲۰۱۰، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۳ پشتیبانی می‌شوند. حتی می‌توان از این قالب‌ها در برنامه Keynote که مخصوص سیستم عامل OS X مک است هم استفاده کرد. علاوه بر قالب و پوسته پاورپوینت، شما همچنین می‌توانید تصاویر پس‌زمینه یا شروع ارائه خود را هم از این وب‌سایت دانلود کنید.

powerpoint

برای دانلود هر قالب ابتدا در وب‌سایت عضو شوید، سپس با انتخاب دسته مورد علاقه خود از سمت چپ صفحه، به دنبال قالب مورد علاقه خود بگردید. حالا هر قالب یا تصویر پس‌زمینه‌ای که خواستید را می‌توانید به راحتی دریافت کنید.

برای استفاده از این وبسایت به http://slidehunter.com مراجعه کنید.
زومیت
94110
نظرات
ADS
ADS
پربازدید