Performancing Metrics

سالار عقیلی: من در جریان استعفای حسین علیزاده نیستم | اتاق خبر
کد خبر: 333238
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 10:45
در جریان استعفای حسین علیزاده نیستم؛ آن زمان درگیر کنسرت‌هایم در خارج از کشور بودم. به هر حال امیدوارم هرچه صلاح است، در خانه موسیقی رخ دهد.

به گزارش اتاق خبر، سالار عقیلی در خصوص وضعیت موسیقی در سال گذشته بیان کرد: موسیقی در مقطعی در حالت سکون بوده و گاهی هم روند صعودی و یا روند نزولی داشته اما در کل وضعیت موسیقی به شرایط جامعه همچون وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور برمی‌گردد. چنانچه روحیات مردم شاد و خوب باشد، موسیقی در آن دوره موفق است.

 
وی ادامه داد: به نظر من در کل وضعیت هنر به شرایط جامعه و روحیه مردم بستگی دارد؛ اما فکر می‌کنم جشنواره موسیقی سال گذشته نشان داد که موسیقی در حال پیشرفت است؛ چرا که کسانی همچون نوربخش و ریاحی در راس امور قرار داشتند و هنرمندان بزرگی هم در این جشنواره حضور پیدا کردند و گامی رو به جلو برداشتیم.
 
عقیلی تصریح کرد: حالا موسیقی کشور روند خود را به آرامی طی می‌کند و حضور آقای طالبی هم به عنوان مدیر کل دفتر موسیقی اتفاق خوبی بود چرا که ایشان درک بالایی دارند.
 
این هنرمند موسیقی درباره خانه موسیقی اظهار داشت: در حال حاضر که خانه به فعالیت خود ادامه می‌دهد اما من در جریان استعفای حسین علیزاده نیستم؛ چرا که آن زمان درگیر کنسرت‌هایم در خارج از کشور بودم. به هر حال امیدوارم هرچه صلاح است، در خانه موسیقی رخ دهد.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های خودش در چند وقت اخیر گفت:  قبل از عید دو آلبوم با عنوان «قصه باران» و «خانه پر ز مستان» با همکاری گروه کیوان ساکت و وزیری راهی بازار موسیقی کردم و دو کار هم با همکاری جلیل عندلیبی ساختیم. همچنین یک قطعه هم با همکاری جمشید صفرزاده به یاد استاد محمدرضا لطفی کار کردم که چند وقت دیگر منتشر می‌شود.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید