Performancing Metrics

نگاه‌ها به تراکتورسازی عوض شده است | اتاق خبر
کد خبر: 333325
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 07:48
قلعه‌نویی:
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که نگاه‌ها به این تیم عوض شده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، "امیر قلعه‌نویی" در نشست خبری قبل از بازی با صبای قم، ضمن تشکر از تیم پزشکی تراکتور به خاطر احیای قلبی دو تن از هواداران این تیم در بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن، اظهار کرد: خدا را شاکریم که با تلاش‌هایی که انجام دادیم توانستیم نتایج نسبتاً خوبی در هفته‌های اخیر بگیریم. خوشحالم که تیمی ساخته‌ایم که طرفداران آذری از ما راضی هستند و بازی به بازی هم بهتر می‌شویم که این موضوع ماحصل تلاش‌ها و زحمات‌مان است.

وی افزود: اتفاقاتی که در روزهای اول حضورم در تبریز رخ داد، باعث شد کمی انگیزه و انرژی‌مان کمتر شود و این موضوع باعث شد تا دیرتر به هدفمان برسیم ولی با تلاش همه‌ی مجموعه، به هماهنگی لازم رسیدیم و واقعیت قضیه این است که تراکتور پتانسیل صعود به مراحل بالاتر در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد، خوشبختانه شرایط خوب چمن هم باعث شده تا بتوانیم اهداف تاکتیکی‌مان را بر روی زمین پیاده کنیم.

قلعه‌نویی در خصوص بازی تیمش مقابل صبا بیان کرد: صبا تیم خوبی است و آنها در بازی‌های گذشته هم علی‌رغم ایجاد موقعیت‌های خوب در گلزنی ناموفق بودند که در بازی گذشته توانستند جبران کنند. اگر بتوانیم سه امتیاز بازی فردا را بگیریم شرایط‌مان بسیار بهتر می‌شود چرا که ما پنج فینال سخت پیش رو داریم که به آنها به چشم یک بازی حذفی نگاه می‌کنیم.

وی با انتقاد از فشردگی مسابقات تیمش، گفت: اگر سازمان لیگ مسابقات را یک هفته به خاطر نمایندگان آسیایی به تأخیر می‌انداخت، هیچ اتفاقی نمی‌افتاد چرا که ما در روزهای گذشته فرصتی برای تمرین نداشتیم و تنها ریکاوری کردیم.

قلعه‌نویی بیان کرد: تراکتور تیم بسیار بزرگی است و اگر در اول فصل برخی از حرکات نبود و اجازه می‌دادند کارمان را انجام بدهیم اکنون شرایطمان بسیار بهتر از این بود. من این صحبت‌ها را می‌کنم تا در آینده دیگر چنین فضاهایی برای سایر مربیان ایجاد نشود.

سرمربی تراکتورسازی اظهار کرد: خوشبختانه محرومی برای بازی فردا نداریم ولی دو بازیکن ما مصدوم هستند که شرایط یکی از آن‌ها امشب بررسی می‌شود. امیدوارم در بازی فردا هواداران مثل بازی برگشت مقابل پاختاکور به ورزشگاه بیایند چرا که تماشاگران رکن اصلی فوتبال هستند.

وی بیان کرد: یکی از دوستان من از وقتی که به تبریز آمده‌ام، 300 عدد سکه به ما هدیه داده و خدا شاهد است حتی یک سکه را هم برای خودم برنداشته‌ام.

قلعه‌نویی در خصوص برگزاری بازی تیمش در یک روز غیرتعطیل، گفت: خواسته ما از سازمان لیگ این بود که بازی ما را هم جمعه برگزار کنند چرا که در چند روز گذشته نتوانستیم تمرین کنیم و امروز هم که خواستیم تمرین کنیم باران این اجازه را به ما نداد. برای مسابقات نیز مثل گوام و هند چند روز فاصله می‌گذارند ولی بازی‌های ما را به این فشردگی برگزار می‌کنند.

سرمربی تراکتور در خصوص گروه‌بندی تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه نیز گفت: نمی‌خواهم درباره ی تیم ملی صحبت کنم ولی امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم چرا که این موضوع به نفع فوتبال کشور است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید