Performancing Metrics

تیم ملی فوتبال نونهالان در مشهد ۲ بازی دوستانه برگزار می کند | اتاق خبر
کد خبر: 333349
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 10:22
رئیس دپارتمان جوانان واستعدادیابی هیئت فوتبال خراسان رضوی از برگزاری دو بازی میان تیم ملی فوتبال نونهالان کشور با دو تیم فوتبال نونهالان مشهد درمدت برگزاری اردوی تیم ملی خبرداد.

به گزارش اتاق خبر، پرویز دانایی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور از ۲۵ تا ۳۰ فروردین ماه در ورزشگاه تختی مشهد اظهار کرد: در طول مدت برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور برپایی دو دیدار نیز پیش بینی شده است.

رئیس دپارتمان جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال خراسان رضوی افزود: نخستین دیدار این تیم مقابل تیم فوتبال نونهالان «پنت هاوس» خراسان رضوی در تاریخ جمعه ۲۷ فروردین ماه ساعت ۹ صبح در محل ورزشگاه تختی است.

وی ادامه داد: دیدار با تیم فوتبال نونهالان پدیده مشهد نیز دیگر بازی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور در اردوی مشهد است که این بازی در روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در محل ورزشگاه تختی برگزار می شود.

دانایی هدف از برگزاری این اردو در مشهد را بهره مندی بازیکنان این تیم از فضای معنوی مشهد مقدس عنوان کرد و گفت: آماده سازی جهت شرکت در مسابقات آسیایی فوتبال نونهالان به میزبانی کشور تاجیکستان دیگر هدف این اردو است.

وی بیان کرد: حضور بازیکنان تیم ملی فوتبال نونهالان و مربیان و علاقه مندان به فوتبال در کلاس های آموزشی در این اردو به افزایش سطح آمادگی این تیم در مسابقات کمک می کند.

رئیس دپارتمان جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان در مشهد ظرفیت مناسبی برای شناسایی استعدادهای فوتبال در بین نونهالان مشهدی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کمک علی طهماسبی زاده سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور و تمرینات منسجم و برنامه ریزی، وضعیت این تیم در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار دارد.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید