Performancing Metrics

تمرین جودوکاران ایران در کنار قزاق ها | اتاق خبر
کد خبر: 333397
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 20:14
اعضای تیم ملی جودوی ایران که برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا راهی تاشکند شده اند عصر چهارشنبه اولین تمرین خود را انجام دادند.

به گزارش اتاق خبر، بیست و پنجمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا از فردا به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز خواهد شد. اعضای تیم ملی که عصر سه شنبه هفته جاری برای حضور در این مسابقات تهران را به مقصد استانبول ترک کرده بودند، پس از توقفی چند ساعته راهی تاشکند شده و بامداد چهارشنبه در هتل «ویندهام» مستقر شدند. 

ملی پوشان کشورمان عصر چهارشنبه اولین تمرین خود را انجام دادند. این تمرین که با تمرین تیم ملی قزاقستان همزمان شده بود، در محل کمپ تیم های ملی جودوی ازبکستان که در محل فدراسیون این کشور قرار دارد، صورت گرفت. در این تمرین سبک که یک ساعت به طول انجامید گرم کردن بدن‌ها، شگردزنی و روندوری در دستور کار مربیان قرار گرفت. تیم های مغولستان و سریلانکا قبل از تیم ملی کشورمان مشغول تمرین بودند. 

طبق برنامه دومین تمرین تیم ملی از ساعت ۱۱ به وقت محلی برگزار خواهد شد. در این تمرین نفراتی که طبق برنامه فردا جمعه به دیدار رقبای خود می روند و عصر امروز باید وزنکشی کنند استراحت خواهند داشت و سایر نفرات تمرینات را زیر نظر منصوری و کاظمی پیگیری می کنند. 

مراسم قرعه کشی این رقابتها از ساعت ۱۶ در هتل «مرکز» برگزار خواهد شد که محمدرضا رودکی و محمد منصوری در این جلسه حضور خواهند داشت. ضمن اینکه سبک وزنها از ساعت ۲۰ به وقت محلی باید در وزنکشی شرکت کنند. 

این دوره از مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد که امتیاز در کسب سهمیه المپیک منظور خواهد شد. 

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید