Performancing Metrics

استقبال مسافران از خط اتوبوس مطهری – بهشتی | اتاق خبر
کد خبر: 333416
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 22:38
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از استقبال شهروندان تهرانی از خط اتوبوس مطهری – بهشتی خبر داد.

اتاق خبر:پیمان سنندجی در پاسخ به پرسشی در رابطه با انتقادات اعضای شورای شهر به خط اتوبوس مطهری – بهشتی و درخواست جمع آوری آن گفت: خط اتوبوس مطهری – بهشتی بی آر تی نیست و هیچ بخشی از خیابان جداسازی نشده و تاثیری بر بار ترافیکی این منطقه نگذاشته است.

وی گفت: این خط همانند خط اتوبوس خیابان طالقانی که به طور معکوس در جهت حرکت خودروها، مسافران را جابجا می کند مورد استقبال قرار گرفته اما هنوز هم برای ارزیابی عملکرد این خط زود است و طی دو، سه ماه آینده با ارزیابی این خط در خصوص آن تصمیم گیری می کنیم.

سنندجی اضافه کرد: از زمانی که این خط به بهره برداری رسیده هم با استقبال مسافران روبرو بودیم و هم این دو خیابان نظم بهتری پیدا کرده است زیرا پیش از این از این خط عبوری به عنوان مکانی برای پارک حاشیه ای استفاده می شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید کرد: طبق توافقی که با شورای شهر داشتیم این خط به طور آزمایشی راه اندازی شده اما هنوز برای نتیجه گیری در خصوص کارآمدی آن زود است.

وی تاکید کرد: قرار نیست ادامه این خط  به بلوار کشاورز برسد و به نظر می رسد بیشتر افرادی که به عنوان پارکینگ از حاشیه خیابان ها استفاده می کردند از ایجاد این خط ناراضی باشند.

منبع:مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید