Performancing Metrics

«بازرسی مجازی» راهبرد نظارت بر فعاليتهای حمل و نقلی در سال ۹۵ | اتاق خبر
کد خبر: 333439
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395 - 01:00
معاون سازمان بازرسی شهرداري تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک «بازرسي مجازي» را راهبرد اصلي جهت نظارت بر فعاليت ‌هاي حوزه حمل و نقل و ترافیک در سال ۹۵ اعلام کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، نخستین جلسه شورای راهبردی مدیران بازرسی حوزه حمل و نقل و ترافیک پایتخت با حضور حسین رحمت جانشین سازمان بازرسی شهرداری تهران برگزار شد.

معاون سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک در این جلسه با اعلام این که در جهان امروز منابع انسانی، اصلی ترین دارایی و مهم ترین سرمایه هر سازمان محسوب می شوند، گفت: در مجموعه مدیریت شهری پایتخت نیز کارکنان از اولویت ویژه ‌ای برخوردار بوده و در رأس امور قرار دارند.

نوید رضا خدیوی افزود: ارائه آموزش‌ های منظم از طریق برپایی کارگاه های آموزشی در ارتقای دانش و روزآمد کردن اطلاعات کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و با این رویکرد، برگزاری دوره ‌های آموزشی برای کارکنان استمرار یافته و تقویت خواهد شد.

وی «بازرسی مجازی» را راهبرد اصلی برای نظارت بر فعالیت ‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک در سال ۹۵ اعلام و تأکید کرد: زیرساخت‌ های این مهم به وجود آمده و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا انجام بازرسی های مستمر و منظم مجازی بتواند جایگزین کارآمدی برای بخشی از بازرسی های مقطعی و موردی فیزیکی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک سازمان بازرسی شهرداری تهران در پایان نظارت مردمی از طریق ارتباط با شهروندان را در تحقق «بازرسی مجازی»، بسیار مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) و سامانه مدیریت شهری (۱۳۷)، دو بستر مردمی این نوع بازرسی هستند و پیام های شهروندان که از این طریق به مدیریت شهری منتقل می‌ شوند، به صورت ویژه مورد توجه قرار می گیرند و از نقش انکار ناپذیری در بهبود عملکرد این مجموعه برخوردارند.

گفتنی است در این جلسه که به میزبانی شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران و با حضور مهندس ایلوش وزیری مدیرعامل این شرکت برگزار شد، مدیران بازرسی شرکت ها و سازمان های حمل و نقل و ترافیک، تاکسیرانی، مترو، بهره برداری مترو، واگن سازی مترو، اتوبوسرانی، پایانه ها و کنترل ترافیک شرکت داشتند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید