Performancing Metrics

انتخابات هیچ حوزه‌ای ابطال نشد | اتاق خبر
کد خبر: 333556
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395 - 07:30
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری، انتخابات هیچ حوزه‌ای ابطال نشد.

اتاق خبر: محمدحسین مقیمی بعد از ظهر پنج‌شنبه  در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: انتخابات ۲۰۷ حوزه اصلی انتخابات در دور اول مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته و انتخابات هیچ حوزه‌ای ابطال نشده است.

وی با اذعان به برگزاری ۲۲ مرحله از ۲۴ مرحله انتخابات به صورت الکترونیکی تأکید کرد:  تنها دو مرحله شمارش و رای گیری به صورت الکترونیکی برگزار نمی‌شود و در تمامی مراحل سلامت انتخابات مورد تائید است.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: در انتخابات مجلس نهم در ۱۵ حوزه انتخابیه دو مرحله ذکر شده نیز به صورت آزمایشی ب شکل الکترونیکی برگزار شد.

مقیمی با بیان اینکه در انتخابات هفتم اسفند ماه نیز برگزاری الکترونیکی انتخابات در یک سوم حوزه‌های انتخابیه پیش بینی شده بود، ادامه داد: برخی ایرادات نرم‌افزاری اعلام شده از سوی شورای نگهبان مانع از برگزاری الکترونیکی انتخابات شد.

وی با اشاره به آمادگی ۱۵ هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: در دور دوم انتخابات مجلس  ۱۳۶ نامزد از ۵۵ حوزه انتخاباتی در ۲۱ استان کشور رقابت خواهند داشت.

معاون وزیر کشور با اذعان به برگزاری انتخابات در روز جمعه دهم اردیبهشت‌ماه اضافه کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها نیز از دوم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

به گفته مقیمی افرادی که در دور اول انتخابات شرکت کرده بودند، در دور دوم نیز صرفاً در همان حوزه انتخابیه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی تأکید کرد: درعین‌حال افرادی که در دور اول شرکت نکرده بودند، در هر حوزه انتخابیه می‌توانند حضور یافته و در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید