Performancing Metrics

فالوور ببر به شرط لایک | اتاق خبر
کد خبر: 333573
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395 - 09:07
چند سالی به عقب برگردید؛ حتما یادتان می‌آید که شهرت و محبوبیت، با معیارهای دیگری سنجیده می‌شد؛ در دوره‌ی ‌تحصیل، این‌که شاگردهای کلاس بغلی به‌مان سلام می‌دادند یا این‌که معلم اسم‌مان را به‌یاد داشت، نشانه‌ی محبوبیت بود.

فالوور ببر به شرط لایک

اتاق خبر - اما حالا با تغییر فرهنگ زندگی از سبکی سنتی به سبکی که با نام اینترنتی می‌شناسیم، «تعداد فالوور» و «تعداد لایک» به عوامل اصلی نشان دادن میزان محبوبیت بدل شده‌اند. مهم نیست اگر نام همسایه‌ی دیوار به دیوارمان را ندانیم؛ همینکه چند هزارتایی فالوور داشته باشیم و زیر هر پست‌مان، چند صد لایک و چندتایی کامنت بیاید، برای این‌که آدم مشهوری باشیم، کفایت می‌کند.

در این وسط طبق معمول ذهن خلاق انسان دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد ازاین شرایط افتاده است. علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین قطعا در جریان هستند که بازار سیاه فروش اکانت‌های World of Warcraft و Clash of Clans چقدر داغ است. اگر دنبال این باشید که سریع و بی‌دردسر به جمع کاربران تراز بالای این بازی‌ها برسید، کافی است دستی به سر و روی حساب بانکی‌تان بکشید و چند میلیونی هزینه کنید. بنابراین دیگر لازم نیست ساعت‌ها و روزها وقت بهینه‌سازی کاراکتر یا قلعه‌ی خود کنید.

‌همه‌ی این‌ها را که درنظر بگیرید می‌بینید که چطور می‌توان به راحتی از اوضاع آشفته‌ی شبکه‌های اجتماعی، پول زیادی به جیب زد. الان کل‌کل از کوچه و خیابان و مدرسه و دانشگاه جمع شده و به اینستاگرام و تلگرام منتقل شده است. خب، چه راهی بهتر از اینکه از چنین نیازی پول درآورد؟

کافی است در گوگل عباراتی مثل «خرید فالوور» یا «خرید لایک» را جستجو کنید تا با دریایی از وب‌سایت‌های ارایه دهنده‌ی این دست از سرویس‌ها مواجه شوید. الان برای سروسامان دادن به حساب اینستاگرام‌تان، لازم نیست زیاد زحمت بکشید. اگر حاضر باشید هزینه‌ی لازم را بپردازید، می‌توانید در کم‌تر از یک روز، یک حساب کاربری برای خودتان دست و پا کنید که از لحاظ میزان محبوبیت، با صفحات بازیگرهای معروف و شرکت‌های بزرگ، رقابت کند.

Follower_01

برای شروع، می‌توانید به‌جای ایجاد یک صفحه‌ی جدید، یکی از صفحاتی که توسط این سایت‌ها آماده شده‌اند را بخرید. محرک‌های زیادی برای جلب توجه و افزایش میزان فالوور وجود دارد. اینگونه سایت‌ها هم خیلی خوب بلدند که چگونه با قرار دادن محتوای محرک، پیج‌هایی ایجاد کنند که در کم‌تر از چند روز، چند هزار فالوور جذب کند. سپس این پیج را با قیمت زیادی به مخاطب از همه جا بی‌خبر می‌فروشند و چند هزار فالوور را در اختیارش قرار می‌دهند.

قسمت جذاب ماجرا، قدم بعدی، یعنی خرید فالوور است. فالوور را به چشم یک کالای مصرفی مثل سس کچاپ ببینید! انتخاب‌های زیادی با قیمت‌های متفاوتی پیش روی‌تان است. از فالوور خیلی ارزان قیمت که تنها در لیست‌تان حضور دارد گرفته، تا فالووری که نه تنها لایک می‌کند، بلکه کامنت هم می‌گذارد! البته همه‌ی این فاوورها تنها تعدادی ربات (Bot) هستند و انتظار نداشته باشید که بتوانید ۱۰۰۰ فالوور انسان و واقعی را با ۸۰۰۰ تومان بخرید. در نهایت می‌توانید در دو سه روز، یک صفحه با فالوورهای چند صد هزارتایی برای خودتان دست و پا کنید.

مشابه این تجارت برای دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر و حتی برنامه‌های پیام رسان مثل تلگرام و وایبر هم وجود دارد. تجارت‌هایی که براساس ایجاد یک کمبود، ایجاد می‌شوند. نظر شما در مورد این نوع از تجارت چیست؟

دیجی کالا مگ

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید