Performancing Metrics

صادرات یک‌میلیون تن سیمان | اتاق خبر
کد خبر: 333600
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395 - 15:25
در بازدید از کارخانه سیمان مازندران مطرح شد
معاون فنی و تولید سیمان مازندران گفت: آمادگی هرگونه همکاری در حوزه صادرات کلینکر و سیمان و همچنین تبادل خدمات فنی به کشور قرقیزستان راداریم.

اتاق خبر- معاون فنی و تولید سیمان مازندران گفت: آمادگی هرگونه همکاری در حوزه صادرات کلینکر و سیمان و همچنین تبادل خدمات فنی به کشور قرقیزستان را داریم.

سیمان

مسعود محمودی منش شامگاه پنجشنبه در نشست با هیئت اقتصادی قرقیزستان در کارخانه سیمان مازندران با اشاره به ظرفیت تولید شرکت تولیدی سیمان مازندران بیان داشت: کارخانه سیمان مازندران با برند تولید سبز و کیفیت برتر سالانه دو میلیون و 500 تن کلینکر و سه میلیون تن سیمان تولید می‌کند که از این مقدار تولید یک‌میلیون تن محصولات در بازارهای داخلی و خارجی صادر می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر شرکت تولیدی سیمان مازندران با ظرفیت روزانه هفت هزار و 300 تن کلینکر و همچنین هشت هزار تن سیمان ازنظر ظرفیت اسمی در بین کارخانه‌ها سیمان کشور در رده پنجم ولی ازنظر مقدار تولید و فروش سیمان در سال 92 در رده اول بوده است.

معاون فنی و تولید سیمان مازندران با اشاره به تبدیل‌شدن این کارخانه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده سیمان در سطح کشور تصریح کرد: شرکت سیمان مازندران در سال‌های 89، 90، 91،92 و 93 ضمن تأمین نیازهای داخلی درزمینهٔ صادرات محصولات خود به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یافته است به‌طوری‌که هر یک از سال‌های گذشته موفق به کسب رتبه برتر صادرکننده استان مازندران و رتبه دوم صادرات در کشور شد.

محمودی منش گفت: شرکت سیمان مازندران با ظرفیت بالای تولید به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده سیمان در کشور و صادرکننده برتر در خاورمیانه با حفظ بالاترین استانداردهای کیفی و تأمین رضایت مشتریان شناخته‌شده است.

وی با اشاره به صادرات و توزیع محصولات سیمان مازندران در بازارهای داخلی و خارجی اظهار داشت: محصولات شرکت سیمان مازندران در بازارهای داخلی (استان مازندران، گلستان وگیلان) و همچنین در بازارهای خارجی (کشورهای آسیای میانه شامل آذربایجان، روسیه، قزاقستان و ترکمنستان) توزیع و صادر می‌شوند.

محمودی با اشاره به طرح‌های افزایش ظرفیت تولید سیمان مازندران، افتتاح دو پروژه افزایش ظرفیت و طرح توسعه، رساندن ظرفیت شرکت به هشت هزار تن در روز، انجام پروژه‌های تحقیقاتی در جهت تولید محصولات با تنوع بیشتر و کیفیت بالاتر، خرید کلینکر از سایر کارخانه‌ها، ایجاد مخازن ذخیره مازوت جهت پیشگیری از توقف خط تولید زمان، کاهش افت فشار گاز و یا قطعی احتمالی آن را ازجمله طرح انجام‌شده برای افزایش ظرفیت تولید محصولات شرکت سیمان مازندران برشمرد.

معاون فنی و تولید سیمان مازندران در پایان با اشاره به بازدید هیئت اقتصادی قرقیزستان استاندار ایسیکول از این شرکت تولیدی خاطرنشان کرد: آمادگی هرگونه همکاری چه در حوزه صادرات محصولات از قبیل کلینکر، سیمان و همچنین تبادل خدمات فنی به کشور قرقیزستان راداریم.

فرماندار نکا هم در ادامه با اشاره به کیفیت محصولات کارخانه سیمان مازندران، سد شهید رجایی، سد گلورد، سد لفور و سد کبودوال، فرودگاه‌های ساری، رامسر و گرگان، استفاده از محصولات سیمان مازندران در پروژه‌های مختلف عمرانی استان ازجمله در پل‌سازی، جاده‌سازی، ساخت سالن‌های ورزشی ساخت کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی و طرح مسکن مهر در استان را ازجمله پروژه‌های احداث‌شده با محصولات شرکت سیمان مازندران دانست.

جعفر احمدی بابیان طرح‌های زیست‌محیطی، مدرن‌ترین و مناسب‌ترین تجهیزات غبارگیری و فیلتراسیون برای حفظ محیط‌زیست و نصب سیستم‌های کاهش آلودگی صوتی در تجهیزات خط تولید ازجمله طرح‌های زیست‌محیطی این شرکت در این استان بوده که با پیگیری به هنگام و قوت انجام شد.

منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید