Performancing Metrics

سیل در خراسان شمالی ۲خودرو را باخود برد | اتاق خبر
کد خبر: 333604
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395 - 15:40
در پی وقوع باران شدید شب گذشته؛
مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: در پی بارش باران شب گذشته در مناطق مختلف خراسان شمالی، سیل ۲ خودرو را باخود برد و به ۱۰ واحد مسکونی و باغات و مزارغ کشاورزی خسارت زد.

اتاق خبر- مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: در پی بارش باران شب گذشته در مناطق مختلف خراسان شمالی، سیل ۲ خودرو را باخود برد و به ۱۰ واحد مسکونی و باغات و مزارغ کشاورزی خسارت زد.

حسین عظیمی مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی

حسین عظیمی  گفت: در پی بارش باران و وقوع سیل پنجشنبه شب در منطقه قره خان بندی شهرستان بجنورد، دو خودروی سواری را با خود برد وحداقل به ۱۰ واحد مسکونی در این منطقه خسارت زد.

وی اظهارکرد: آبگرفتگی در این مناطق با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی برطرف شد.

عظیمی همچنین از آبگرفتگی در سطح جاده آسیایی خبرداد و گفت: با آمادگی کامل دستگاه‌های عضو و با حضور نیروی انتظامی، پلیس راه و راهداری استان، آبگرفتگی سطح جاده مرتفع و رسوب برداری لازم انجام شد.

وی افزود : بارش شدید باران شب گذشته در شهرستانهای اسفراین و گرمه نیز به باغات و مزارع کشاورزی خساراتی را وارد کرد که میزان خسارت های وارده پس از انجام مراحل کارشناسی اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی از تشدید بارندگی در جمعه شب ۲۶ فرودین (امشب) خبرداد و اظهارکرد: با احتمال وقوع سیل ضمن اعلام آماده باش به تمامی دستگاههای عضو ستاد و دهیاری های استان، تمهیدات لازم اندیشیده شده، اما تاکید می شود که مسافران از قرار گرفتن و اسکان در مسیرهای سیل به شدت خودداری و دامداران نیز احشام خود را از مسیرهای سیل گیر دور نگهدارند.

وی از رسانه ها خواست تا قبل و بعد از وقوع بحران با اطلاع رسانی به هنگام، به پیشگیری از خسارات احتمالی مالی و جانی کمک کنند.

 خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۹۱۷ هزار نفر، از نظر وقوع سیل رتبه دوم کشوری را داراست.

منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید