Performancing Metrics

بارش شدید باران وتگرگ درخراسان شمالی آغاز شد | اتاق خبر
کد خبر: 333636
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395 - 19:07
از لحظاتی قبل؛
به دنبال بارش های شدید باران شب گذشته و پیش بینی سازمان هواشناسی، از لحظاتی قبل بارش شدید باران و تکرگ در برخی مناطق خراسان شمالی آغاز شد.

اتاق خبر- به دنبال بارش های شدید باران شب گذشته و پیش بینی سازمان هواشناسی، از لحظاتی قبل بارش شدید باران و تکرگ در برخی مناطق خراسان شمالی آغاز شد.

آبگرفتگی در بجنورد

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی امروز از احتمال تشدید بارندگی در این استان طی امشب خبر داده بود؛ اما این بارش ها از لحظاتی قبل همراه با وزش باد شدید در بجنورد مرکز استان آغاز شد.

برپایه این خبر، با بارش شدید باران تمامی خیابان ها و معابر شهر دچار آبگرفتگی شد.

حسین عظیمی از آماده باش تمامی دستگاههای عضو ستاد بحران در خراسان شمالی خبرداد و گفت: با پیش بینی وقوع سیل در نقاط مختلف استان تمامی دستگاهها به حال آماده باش درآمده اند و علاوه برآن به دهیاری های استان نیز توصیه های لازم شده است تا اقدامات پیشگیرانه را انجام و در صورت بروز هرگونه حادثه به سرعت خدمات رسانی کنند.

وی هشدار داده بود که مسافران از توقف و اسکان در حاشیه رودها و مسیل ها به شدت پرهیز و دامداران نیز از نگهداری دام های خود در این مسیرها جلوگیری کنند.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خراسان شمالی نیز شدت بارندگی و آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب پیش بینی شده و اعلام شده است که از جمعه شب(امشب) بارش ها شدت بیشتری خواهد یافت و این وضعیت تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

محمد مشتری مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی نیز از لغزنده بودن محورهای این استان خبرداد و به رانندگان توصیه کرد که ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ سرعت مطمئنه را احتیاط کامل رانندگی و از توقف در مسیرهای سیل گیر استان خودداری کنند.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید