Performancing Metrics

تغییرات اینستاگرام، حضور ویدیو در تب اکسپلورر را پررنگ‌تر می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 333738
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 05:34
به نظر می‌رسد ویدیو اهمیت بسیار زیادی برای مجموعه‌ی فیس‌بوک دارد؛ چراکه پس از این شبکه‌ی اجتماعی، حال اینستاگرام نیز در حال انجام تغییراتی است که که نتیجه‌ی آن‌ها خودنمایی بیشتر ویدیو در این شبکه‌ی اجتماعی مخصوص اشتراک گذاری تصاویر است.

تغییرات اینستاگرام، حضور ویدیو در تب اکسپلورر را پررنگ‌تر می‌کند

اتاق خبر - پس از آنکه فیس‌بوک تغییراتی را در نحوه‌ی نمایش ویدیو‌ها ایجاد کرد، حال نوبت به اینستاگرام رسیده تا این تغییرات را در شبکه‌ی اجتماعی خود ایجاد کرده و ویدیو‌ها را با جلوه‌ی بهتری در سرویس خود برای کاربران به نمایش بگذارد. پس از آنکه این کمپانی ویدیو‌های ۶۰ ثانیه را در اختیار کاربرانش قرار داد، حال اینستاگرام در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن خود، تب جدیدی را اضافه کرده که با استفاده از آن می‌توان ویدیو‌های بیشتری را در این شبکه‌ی اجتماعی جستجو و مشاهده کرد. در تب جدید اضافه شده به اینستاگرام، در ابتدا کانالی شخصی‌سازی شده برای کاربر نمایش داده می‌شود که Videos You Might Like نام دارد. در این کانال می‌توان انواع ویدیو‌هایی را مشاهد کرد که از تمام صفحات در اینستاگرام جمع‌آوری شده و در قالب بک مجموعه‌ی منسجم برای کاربر به نمایش گذاشته شده‌اند. با اسکرول کردن می‌توان کانال‌های دیگری را نیز مشاهده کرد که هر یک دارای ویدیو‌هایی هستند که حول یک موضوع مشخص در یک کانال گردآوری شده و برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شوند.

برای افرادی که همیشه در مقابل تغییرات، رویکردی منفی داشته و شکایت می‌کنند، اینستاگرام بروزرسانی را به گونه‌ای انجام داده تا اکسپلورر با تغییراتی زیادی همراه نشود. با استفاده از این قابلیت می‌توان ویدیو‌هایی را در موضوع‌های مختلف از افرادی دید که حتی توسط بیننده دنبال نیز نشده‌اند. همانطور که اشاره کردیم، قابلیت جدید اضافه شده به اینستاگرام، براساس سلایق و موراد مورد علاقه‌ی کاربر اقدام به فیلتر و نمایش ویدیو‌های مرتبط می‌کند. همچنین می‌توان عدم علاقه به ویدیو‌های مشخص را نیز ابراز کرد که با این قابلیت، اینستاگرام دیگر پست‌های مرتبط با موضوع مشخص شده را برای کاربر نمایش نمی‌دهد.

زومیت

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید