Performancing Metrics

برخورد پلیس راهور تهران با خودروهای شهرستانی | اتاق خبر
کد خبر: 333747
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 06:41
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از طرح برخورد پلیس راهور تهران با خودروهایی با پلاک‌های شهرستان در معابر تهران خبر داد و گفت: جریمه و توقیف در انتظار متخلفان است.

اتاق خبر - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از طرح برخورد پلیس راهور تهران با خودروهایی با پلاک‌های شهرستان در معابر تهران خبر داد و گفت: جریمه و توقیف در انتظار متخلفان است.
 
سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، در مورد ساماندهی خودروهایی که با پلاک شهرستان در معابر تهران تردد می‌کنند، اظهار داشت: طبق آیین‌نامه هر فردی که خودرویی‌ را خریداری می‌کند باید تغییر مکان یا جابجایی ملک را اعلام کند و آخرین اطلاعات در سامانه شماره‌گذاری ثبت شود.
 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که اخیرا تعداد زیادی از خودروهای دارای پلاک‌های غیر تهران در معابر تهران تردد می‌کنند و این ترددها به صورت موردی، عبوری و مقطعی نیست، تصریح کرد: خودروهایی با پلاک شهرستان در قالب آژانس‌ها یا مسافرکش‌های شخصی در معابر تهران تردد می‌کنند و پلیس راهور بزودی برنامه‌ای را برای آنها به مرحله اجرا خواهد گذاشت.
 
سردار حسینی اعلام کرد: بنا بر مقررات، پلیس راهور تهران بزرگ این خودروها را جریمه خواهد کرد؛ علاوه بر آن اگر این تخلف تکرار شود مستلزم توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ خواهد بود.
 
وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس، در مورد چگونگی تشخیص خودروهای شهرستانی که در قالب سفر در تهران تردد می‌کنند با سایر خودروهای شهرستانی که به صورت دائمی در تهران هستند، اعلام کرد: تشخیص با مأموری است که در صحنه حضور دارد؛ خودرویی که با پلاک شهرستان در تهران اقدام به مسافرکشی می‌کند کاملاً مشهود بوده و تشخیص آن آسان است.
 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: افرادی که به صورت موردی و سفری در معابر تهران تردد می‌کنند جزو طرح قرار نمی‌گیرند و برخورد پلیس تهران فقط با پلاک‌های خودروهای شهرستانی است که همه روزه در تهران حضور دارند.

فرادید

94110

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید