Performancing Metrics

بزرگترین مجتمع گردشگری سلامت در بندر گز | اتاق خبر
کد خبر: 333861
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 12:14
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان از ایجاد بزرگترین مجتمع گردشگری سلامت در شهرستان بندر گز خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، «ابراهیم کریمی» گفت که در راستای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهرستان بندرگز ، مذاکره با بندرگزی‌های مقیم اسپانیا انجام شد.

وی بیان کرد که در این راستا جلسه‌ای با کمالی، سرمایه‌گذار بندرگزی مقیم اسپانیا و وکیل او برگزار شد و مقدمات ایجاد بزرگترین مجتمع گردشگری سلامت در بندرگز از شهرستان‌های استان گلستان فراهم شد.

کریمی با بیان اینکه این شهرستان قابلیت‌های گردشگری منحصر به فرد زیادی از جمله سواحل دریای خزر دارد، گفت: شهرستان بندرگز باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. طی این جلسه مقرر شد در اولین فرصت ممکن، طرح سرمایه‌گذاری برای سیر مراحل اخذ مجوزهای مربوطه ارائه شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بیان کرد: ساخت هتل، بیمارستان و مراکز ورزشی، تفریحی و توریستی در این طرح پیش‌بینی شده و امید می‌رود با ایجاد این مجتمع بزرگ، زمینه‌های توسعه گردشگری در این شهرستان بیش از پیش فراهم و گردشگران داخلی و خارجی بیش از پیش به استان گلستان جذب شوند.

منبع: کجارو

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید